Aviseringar
Rensa alla

När han hade en flickvän..


time
 time

hejdu:

menade mer att det lär bli riktigt jobbigt

Det förstår jag, men du vill väl antagligen inte ha en kille som kan tänkas göra samma sak mot dig som han gör om han är med dig nu, utan att vara singel? Det är ju för din egen skull du väntar och ser vad som händer Glad


   
SvaraCitera

Personligen hade jag ej klarat av att ragga på någon som redan är i ett förhållande, det är mina inre regler som hindrar mig.

Du är ju fri att göra vad du vill o.s.v. 

Kolla upp vem den där tjejen är? Kanske bara är någon god vän till honom? Ibland så anger ju folk på fb sådana där "humoristiska" förhållanden typ.


   
SvaraCitera

bra tipz är annars att förföra folk man gillar som är i ett förhållanden för att sedan tänka aha den var ett svin tur att vi ej är tlsm


   
SvaraCitera
hejdu
Ämnesstartare

S3ON: Kolla upp vem den där tjejen är? Kanske bara är någon god vän till honom? Ibland så anger ju folk på fb sådana där "humoristiska" förhållanden typ.

haha kan säga att jag redan har gjort det du 😉 neej det är ingen god vän till honom utan det liknar ett mer seriöst förhållande, då de b.la har en bild på facebook där de kysser varandra..


   
SvaraCitera

hejdu:

haha kan säga att jag redan har gjort det du 😉 neej det är ingen god vän till honom utan det liknar ett mer seriöst förhållande, då de b.la har en bild på facebook där de kysser varandra..

Okay! 

Well, do whatever feels right for ya then


   
SvaraCitera
hejdu
Ämnesstartare

time: Det förstår jag, men du vill väl antagligen inte ha en kille som kan tänkas göra samma sak mot dig som han gör om han är med dig nu, utan att vara singel? Det är ju för din egen skull du väntar och ser vad som händer

Nej det vill jag ju absolut inte ha! Jo på så sätt så är det bra att vänta och sedan se vad som händer, vilket ja nog också kommer att göra!


   
SvaraCitera
hejdu
Ämnesstartare

S3ON: Okay! 

Well, do whatever feels right for ya then

yes, för la göra det du


   
SvaraCitera
hejdu
Ämnesstartare

isola: bra tipz är annars att förföra folk man gillar som är i ett förhållanden för att sedan tänka aha den var ett svin tur att vi ej är tlsm

hur menar du nu


   
SvaraCitera
hejdu
Ämnesstartare

Hyfs: Satsa verka intresserad. Inget hindrar er iallafall juridiskt.

frågan är ju hur jag ska satsa på honom och verka intresserad. Om någonting skulle gå fel och han skulle avböja mig är det kanske inte värt det..


   
SvaraCitera
time
 time

isola:
bra tipz är annars att förföra folk man gillar som är i ett förhållanden för att sedan tänka aha den var ett svin tur att vi ej är tlsm

Eller så beter man sig som en schysst, vuxen människa. Antingen eller!


   
SvaraCitera
reben

vfr vill du ha en kille som säger så om andra tjejer jag hade blivit skrämd


   
SvaraCitera

Jag förstår din situation.
Han verkar vara intresserad av dig med tanke på det du skriver.

Jag går knappt in på min FB och det kanske står att jag är ihop med någon tjej men jag är inte det, han kanske är singel eller så kanske han har ett förhållande men är beredd att göra slut. Vem vet Blink


   
SvaraCitera
hejdu
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Jag förstår din situation.
Han verkar vara intresserad av dig med tanke på det du skriver.

Jag går knappt in på min FB och det kanske står att jag är ihop med någon tjej men jag är inte det, han kanske är singel eller så kanske han har ett förhållande men är beredd att göra slut. Vem vet Blink

Ja ja hoppas det 😉 Får se vad som händer!


   
SvaraCitera

hejdu:

Ja ja hoppas det 😉 Får se vad som händer!

Hmm, det ska nog gå bra ska du se! Cool

Du bör söka upp honom och prata med honom för annars så kommer hans känslor att svalna. Att bara prata kan betyda mycket! Glad


   
SvaraCitera
hejdu
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Hmm, det ska nog gå bra ska du se! Cool

Du bör söka upp honom och prata med honom för annars så kommer hans känslor att svalna. Att bara prata kan betyda mycket! Glad

Men det är det som är ganska så svårt tycker jag! Har du några tips på hur jag isåfall kan gå tillväga? 🙂


   
SvaraCitera