Aviseringar
Rensa alla

När han inte får upp den


Ämnesstartare

Klappa honom på axeln och se ut så här [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titania_88:

ok låt höra

Vill inte framställa mig som ett pervo [sad]


   
SvaraCitera

Titania_88:

Vad ska man säga till en kille när han inte får upp den?

Ta den i käften och håll tyst [y]


   
SvaraCitera

Titania_88:

ok låt höra

Men gud, allmänt förspels aktigt? Intima kyssar? Insidan av låren? Kyssar på halsen? Handflator?!? And if all fails, krama och säga att det är okej (om han slickar dig för att han är så värdelös [badgrin]). Stryk det sista. [smile] Det är ingen biggie vad jag kan se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titania_88:

Vad ska man säga till en kille när han inte får upp den?

ääh, beror väl på om ni är tillsammans eller inte. om ni är det, och det händer med honom, så kan du ju snacka med honom om det. för han lär ju antagligen tycka att det är jobbigt.

om det är ett one night stand så.. ja.. säg ingenting.. och gå? det skulle nog jag köra på


   
SvaraCitera

Enda gångerna de har hänt har varit pga att killen har varit alldeles för packad, samtidigt har även jag varit tillräckligt dragen för att säga "jävla fitta!" och gå därifrån. Föreslår att du gör detsamma. [wink]


   
SvaraCitera

Sug den som den kvinna du är.


   
SvaraCitera

fråga vad han tycker är skönt[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på var ni är i förhållandet... man kan undersöka fråga om varandras fantasier lite om manlärt känna varann. gör man bäst under tiden man kramas och viskar sådär lite puttenuttigt till varann.
min kille ville att jag skulle ha håret i flätor t.ex ibland, och på det sättet han frågade så kändes det inte fel, bara skönt atthan blev upphetsad av det. testa dig fram... [smile]. men om det är ett ons du menar är det ju svårare.


   
SvaraCitera

Varför ens reagera på det? Kan ju hända nån gång då och då.
Överförfriskad, eller att man bara har en massa andra saker i huvudet som gör att man inte kan slappna av tillräckligt..

Men säg typ "skit samma, vi tar de en annan gång" och bara ligg och mys istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pratar främst om ONS. Hände en gång med mitt kk men då var det ju lugnt för jag vet att han kan prestera, men nu hände det med en kille jag bor ihop med. Måste ju vara jättepinsamt för honom varje gång vi träffas nu


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Handflator?!?

Ska man kyssa människans handflator????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"din jävla sopa, du duger fan inte till nånting!!"

kan funka, om killen tänker "nä nu jävlar ska hon få!!"


   
SvaraCitera

isola:

Ska man kyssa människans handflator????

Om man vill. [tard] Annars så kan man typ smeka dom.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Om man vill. [tard] Annars så kan man typ smeka dom.

Jaha, där ser man.


   
SvaraCitera