Aviseringar
Rensa alla

När i en relation berättar man?


Ämnesstartare

När i en relation berättar man riktigt privata grejer? Typ äs, kroppsliga fel, överdriven svettning, allergier, sjukdomar?
Känns ju konstigt att inte berätta alls om det är ett långt förhållande men kanske inte något man säger första veckan, eller?

"eh jo förresten, jag har bulimi"
[shake]


   
Citera
Ämnesstartare

När det känns bekvämt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis i b;rjan s[ den andra kan dra sig ur! [tard]


   
SvaraCitera

Sådant kommer fram av sig självt.

Har vad jag minns aldrig sagt till min pojkvän "Jag har astma" bara sådär, trots det vet han detta ändå. (Beror kanske på att jag använder inhalator dagligen, hehe. [zzz])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det du har dolt för mig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Vad är det du har dolt för mig

bulimi utan kräkning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter fyra månader


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

(Beror kanske på att jag använder inhalator dagligen, hehe. [zzz]

Haha, alla kanske inte har hj'rnkapaciteten att l'gga ihop 2 och 2 i det l'get :O Jag hade s'kert missat de! [party]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

När i en relation berättar man riktigt privata grejer? Typ äs, kroppsliga fel, överdriven svettning, allergier, sjukdomar?

Min pojkvän visste det mesta konstiga om mig redan innan vi blev tillsammans. Han visste att jag var lite ätstörd, hade varit inne på akutpsyk, knarkade då och då osv osv.

Men han tyckte om mig ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

s'k

Varför fixar du inte bara ditt tagentbord? shift du vet. Eller klickar i högra hörnet och ändrar. Du har haft sådär så himla länge 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Varför fixar du inte bara ditt tagentbord? shift du vet. Eller klickar i högra hörnet och ändrar. Du har haft sådär så himla länge 😛

Ass[ det funkar inte, har redan testat duuh [crazy] Men ska byta dator idag s[ ja kmr med 99% s'kerhet ha de svenska bokst'verna ikv'll 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ass[ det funkar inte, har redan testat duuh [crazy] Men ska byta dator idag s[ ja kmr med 99% s'kerhet ha de svenska bokst'verna ikv'll 😀

Haha k sorry 😀


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

"eh jo förresten, jag har bulimi"

Tänk så du behöver inte berätta saker som inte betyder något för dig.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Min pojkvän visste det mesta konstiga om mig redan innan vi blev tillsammans.

Personligen tycker jag att det är bäst så [smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Personligen tycker jag att det är bäst så

Ja, man slipper upprätthålla en fasad. Det tär på en.


   
SvaraCitera