Aviseringar
Rensa alla

När insåg ni?


haye
 haye
Ämnesstartare

(Ni som nu är det) När insåg ni att ni va homosexuella? Hur kom ni på det? Och hur kom ni ut med det? Behöver lite hjälp, så tell me your story :3


   
Citera

Insåg att jag är bi någon gång på gymnasiet. För mig var det naturligt så kände inte direkt behov av att "komma ut." Någon gång när jag pratade om relationer med mina vänner så sa jag bara att jag gillade tjejer också. Deras respons var typ "jaha, ok. Nice! Större chans för dig att få ligga då. Skål på den!"


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

Lill-fisen:

Insåg att jag är bi någon gång på gymnasiet. För mig var det naturligt så kände inte direkt behov av att "komma ut." Någon gång när jag pratade om relationer med mina vänner så sa jag bara att jag gillade tjejer också. Deras respons var typ "jaha, ok. Nice! Större för dig att få ligga då. Skål på den!"

haha, vad skönt att det va så lätt..


   
SvaraCitera

haye:

haha, vad skönt att det va så lätt..

Det blir var du gör det till. Gör du en stor grej av det så lär dina nära också göra det. Dagens ungdomar har ändå en ganska stor förståelse när det gäller sådant. Och om det finns några i din närhet som ej förstår, ja, dem kan du helt enkelt be att dra åt helvete.


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

Lill-fisen:

Det blir var du gör det till. Gör du en grej av det så lär dina nära också göra det. Dagens ungdomar har ändå en ganska stor förståelse när det gäller sådant. Och om det finns några i din närhet som ej förstår, ja, dem kan du helt enkelt be att dra åt helvete.

haha, det är det jag inte har. Min bästa kompis är lesbisk. Vi har börjat "strula" med varann. Ochjag börjar få känslor. Annars hade jag ju aldrig gjort det. Men finns därför ingen i min kompiskrets som är emot det.


   
SvaraCitera

haye:

haha, det är det jag inte har. Min bästa kompis är lesbisk. Vi har börjat "strula" med varann. Ochjag börjar få känslor. Annars hade jag ju aldrig gjort det. Men finns därför ingen i min kompiskrets som är emot det.

Dåså. Bara ut med det då!


   
SvaraCitera

I högstadiet hade jag en bästis som var bi, men alla ba euww hon är lebb du kan inte vara med henne, då blev jag mer peppad på att vara med henne. För jag gillade ju henne, hon var en asbra kompis och de andra var bara dumma i huvudet som sade sådär.


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

isola:

I högstadiet hade jag en bästis som var bi, men alla ba euww hon är lebb du kan inte vara med henne, då blev jag mer peppad på att vara med henne. För jag gillade ju henne, hon var en asbra kompis och de andra var bara dumma i huvudet som sade sådär.

känner dom inte, men jag håller med dig 😉


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

isola:

I högstadiet hade jag en bästis som var bi, men alla ba euww hon är lebb du kan inte vara med henne, då blev jag mer peppad på att vara med henne. För jag gillade ju henne, hon var en asbra kompis och de andra var bara dumma i huvudet som sade sådär.

känner dom inte, men jag håller med dig 😉


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

Lill-fisen:

Dåså. Bara ut med det då!

om mig och henne?


   
SvaraCitera

haye:

om mig och henne?

Ja, varför inte. Vet du vad tjejen tycker om dig?


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

Lill-fisen:

Ja, varför inte. Vet du vad tjejen tycker om dig?

jess i do. Men hon vet också vad jag tycker om henne.


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

Sålänge jag kan minnas tillbaka. har alltid vetat men som liten inte förstått vad det betytt/inte brytt mig.


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

Rosa:

Sålänge jag kan minnas tillbaka. har alltid vetat men som liten inte förstått vad det betytt/inte brytt mig.

Skönt att känna att man alltid egentligen vetat?


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

haye:

Skönt att känna att man alltid egentligen vetat?

Absolut. men det var ett helvete att acceptera att jag var det..


   
SvaraCitera