Aviseringar
Rensa alla

När jag dör.


Ämnesstartare

ohYEA_:

eller UMaren

Dock så finns det risk/chans att det kommer fram. En hel del känner ju varandra rätt så bra och man lär märka när en person helt plötsligt bara har försvunnit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Dock så finns det risk/chans att det kommer fram. En hel del känner ju varandra rätt så bra och man lär märka när en person helt plötsligt bara har försvunnit.

I detta fall blir det nog Lindblom då vi går i samma klass. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Hm, ja. utmattad o sådär, tunga ögonlock. själv?

Sov då[no-no] nä, trött på alla andra sätt typ, skulle jag försöka sova så skulle det bli asjobbigt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Sov då[no-no] nä, trött på alla andra sätt typ, skulle jag försöka sova så skulle det bli asjobbigt[shake]

nee det är för tidigt än så länge. hur kan man vara icke-sov-trött? vad finns det för olika slags trött?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

I detta fall blir det nog Lindblom då vi går i samma klass.

Jaså, det visste jag inte Dold text: (hur skulle jag veta det egentligen ^^).
Men där ser man, ni går alltså i samma gymnasieklass? hade ni sett varandra på UM eller/och skrivit med varandra innan ni började i samma klass? fett coolt egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

nee det är för tidigt än så länge. hur kan man vara icke-sov-trött? vad finns det för olika slags trött?

du har mycket kvar att lära av livet, lilla fröken[wink] Dold text: inget du vill veta, bara jobbigt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Haha, eller hur.

Japp! Så kommer folk skriva typ "[sad], [cry]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Men där ser man, ni går alltså i samma gymnasieklass? hade ni sett varandra på UM eller/och skrivit med varandra innan ni började i samma klass? fett coolt egentligen.

Hah japp. Kände inte henne innan, men första dagarna hade vi en übersocial tjej i klassen som sa typ; "jag måste bara ta allas msn, vill kunna ha kontakt med er blabla!" så fick vi alla skriva ner, o då tänkte ja "amen när ni redan håller på, skriv era mail till mig oxå" .. På kvällen när jag skulle adda alla tyckte jag att jag kände igen adressen (sen tidigare gruppkonversationer och från namnet på UM).. så när jag addade henne så trodde hon att jag var ohYEA från UM, inte tjejen från klassen. Men sen fattade hon och vi flabbade i 50 år. :))

kebu12:

du har mycket kvar att lära av livet, lilla fröken[wink] Dold text: inget du vill veta, bara jobbigt 🙁

Varför skulle ja inte vilja veta? Jag frågar ju!

Fy fan:

Japp! Så kommer folk skriva typ "[sad], [cry]"

troru? :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Hah japp. Kände inte henne innan, men första dagarna hade vi en übersocial tjej i klassen som sa typ; "jag måste bara ta allas msn, vill kunna ha kontakt med er blabla!" så fick vi alla skriva ner, o då tänkte ja "amen när ni redan håller på, skriv era mail till mig oxå" ..

ohYEA_:

På kvällen när jag skulle adda alla tyckte jag att jag kände igen adressen (sen tidigare gruppkonversationer och från namnet på UM).. så när jag addade henne så trodde hon att jag var ohYEA från UM, inte tjejen från klassen. Men sen fattade hon och vi flabbade i 50 år. :))

Fan vad kul/coolt :D.
Dagen efter hade ni väl en hel del att snacka om antar jag? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men sluta tänk då! [no-no] [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Fan vad kul/coolt :D.
Dagen efter hade ni väl en hel del att snacka om antar jag? ^^

Haha ja på klassresan dagen därpå satt vi på klippan vid havet och pratade, och en hel del efter det också :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Varför skulle ja inte vilja veta? Jag frågar ju!

Orkar inte prata om det[mad]

Varför kom det ej upp att du citerat mej?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Orkar inte prata om det[mad]

Varför kom det ej upp att du citerat mej?[shake]

HEPHAP.

För UM visste att du skulle kolla in tråden ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Haha ja på klassresan dagen därpå satt vi på klippan vid havet och pratade, och en hel del efter det också :>

Vad mysigt det låter.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

HEPHAP.

För UM visste att du skulle kolla in tråden ändå.

Är nyfiken[blush]


   
SvaraCitera