Aviseringar
Rensa alla

När jag onanerar


Ämnesstartare

Jag har varit hos läkaren alldeles nyligen för att kolla vad som är felet på min penis. Jag frågade honom om förhudsförträngning. När ollonet är ute i slakt stånd är det inga problem att tillbakadra, men inte när det gäller i erigerat. Det är mycket svårt att tillbakadra, men det går. Min förhud är även svullen, ser ut som ett "band" runt penis - precis bakom ollonet. När läkaren undersökte mig sa han att det SKA vara så. Alltså svullnaden. WTF? Har ni liknande?

Jag glömde fråga hnoom om att mitt ollon är lixom "känslig" och gör ont när man smeker den. Är det för att ollonet var inne för länge? När jag onanerar låter jag förhuden krama huvudet.

Var seriösa!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Glömde tillägga att jag ska få remiss. Dom ska ta bort en bit av förhud. Jag är bara orolig för svullnaden.


   
SvaraCitera

Hundvalp:

ser ut som ett "band" runt penis - precis bakom ollonet. När läkaren undersökte mig sa han att det SKA vara så. Alltså svullnaden. WTF?

ja, precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 20 år om det är nåt 😛


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Jag glömde fråga hnoom om att mitt ollon är lixom "känslig" och gör ont när man smeker den. Är det för att ollonet var inne för länge? När jag onanerar låter jag förhuden krama huvudet.

Har också haft trång förhud fast det gick över fast ollonet är fortfarande känslig, tror inte det är något farligt utan något som går över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

r också haft trång förhud fast det gick över fast ollonet är fortfarande känslig, tror inte det är något farligt utan något som går över.

Har läst på google att det ska gå över. Men hur är svullnaden?


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Men hur är svullnaden?

Förstår inte riktigt vad du menar med svullnaden, kan du förklara? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Förstår inte riktigt vad du menar med svullnaden, kan du förklara?

Alltså... När min förhud är neddragen, så ser det ut som ett band runt penis som ligger precis bakom ollonet. När jag drar ner ännu hårdare, så utsträcks bandet tills den är platt (ungefär 1,5 cm). Det är rött och svullen, kanske 2-3 millimeter tjockare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min penis är ett missfoster... herregud


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Alltså... När min förhud är neddragen, så ser det ut som ett band runt penis som ligger precis bakom ollonet. När jag drar ner ännu hårdare, så utsträcks bandet tills den är platt (ungefär 1,5 cm). Det är rött och svullen, kanske 2-3 millimeter tjockare.

Så är det nog på allas [y]

Hundvalp:

Min penis är ett missfoster... herregud

tror jag inte [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Så är det nog på allas

alltså RÖTT? Tror jag inte...


   
SvaraCitera

Hundvalp:

alltså RÖTT? Tror jag inte...

Det finns ju blod i penisen också, och rött är blodets färg. Men det kan ju som sagt vara så att det har infekterat ifall du har pillat allt för mycket på den med smutsiga händer.


   
SvaraCitera

[ops]

Hundvalp:

Var seriösa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hundvalp:

Alltså... När min förhud är neddragen, så ser det ut som ett band runt penis som ligger precis bakom ollonet. När jag drar ner ännu hårdare, så utsträcks bandet tills den är platt (ungefär 1,5 cm). Det är rött och svullen, kanske 2-3 millimeter tjockare.

Det är helt normalt, enligt mina erfarenheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turisten:

Det är helt normalt, enligt mina erfarenheter.

Jag fick just e-mail från urologi, det sägs att det inte är normalt:

Det låter som om DU fortfarande ändå kanske har en relativförträngning av förhuden vilket då den (förträngningen) hamnar på fel sidaom ollonet (dvs så att det är bart) orsakar en ”plufsig” svullnad bakomollonet. Detta kallas för parafimosis. Ta med Dig bilden till en urolog såkan vi vid behov hjälpa Dig med en mindre operation eller möjligen enkortisonkrämsbehandling av förträngningen.


   
SvaraCitera