Aviseringar
Rensa alla

När jag onanerar


Ämnesstartare

Fast jag tror fan inte att jag har parafimosis, när jag skrivit ordet på Google bilder. Hemska bilder och inte ens lika som min.


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Fast jag tror fan inte att jag har parafimosis, när jag skrivit ordet på Google bilder. Hemska bilder och inte ens lika som min.

Tror nog inte det är någon problem du har, för så du förklarar så tror jag att jag har något liknande och jag har träffat doktorer (inte pga. det problemet) och dom har inte sagt någonting om det. Och jag förstår inte hur det skapar problem för dig.


   
SvaraCitera

Aaaw. Saknar min penis[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Tror nog inte det är någon problem du har, för så du förklarar så tror jag att jag har något liknande och jag har träffat doktorer (inte pga. det problemet) och dom har inte sagt någonting om det. Och jag förstår inte hur det skapar problem för dig.

Men man ska inte ha en svullen penis, alltså förhud? Eller hur? Så fan heller. Den ÄR svullen och behöver minskas av någon salva, kanske mild kortisonsalva?


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Men man ska inte ha en svullen penis, alltså förhud? Eller hur? Så fan heller. Den ÄR svullen och behöver minskas av någon salva, kanske mild kortisonsalva?

Svårt att bedöma när man inte har sett penisen (nu menar jag inte att jag vill se den men du förstår nog vad jag menar [crazy]). Men ifall den är så svullen så är det ju bäst att du kollar upp det, kanske har blivit någon sorts infektion. Som du sa så lär det gå över med någon kortisonsalva.[y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera