Aviseringar
Rensa alla

NÄR KAN JAG HA SEX?! Alla ni med neovletta


Ämnesstartare

Hej, jag har neovletta ppiller,
När kartan tar slut och man får mens och sedan börjar med ppillrena igen, hur länge måste jag vänta innan jag kan ha sex igen :S?
Hittar inte svar nånstans 🙂 så blir jätte glad ifall nån vet 🙂


   
Citera

du behöver inte vänta


   
SvaraCitera

Om du börjat ta piller igen efter sju dagar så behöver du överhuvudtaget inte göra ett avbrott med sex.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Om du börjat ta piller igen efter sju dagar så behöver du överhuvudtaget inte göra ett avbrott med sex.

+
du är skyddad även när du tar dom där vanliga sockerpillerna i 7 dagar så du kan ha sex då med om du inte blir äcklad av blod


   
SvaraCitera

Eller så se du till och använda komdom dessa dagarna så är du helt säkert på saken.


   
SvaraCitera

ChampagneSupernova01:

När kartan tar slut och man får mens och sedan börjar med ppillrena igen, hur länge måste jag vänta innan jag kan ha sex igen :S?

du kan ha hur mkt sex du vill hela tiden mums mums mums


   
SvaraCitera

ChampagneSupernova01:

Hej, jag har neovletta ppiller,
När kartan tar slut och man får mens och sedan börjar med ppillrena igen, hur länge måste jag vänta innan jag kan ha sex igen :S?
Hittar inte svar nånstans 🙂 så blir jätte glad ifall nån vet 🙂

alltså.. jag bara undrar.. När jag skaffade mina p-piller så hade gynekologen en genomgång på säkert en halvtimma på hur allt sånt här funkar.. Så min fråga är, fick du ingen info eller sket du i att lyssna???

Sen fick jag en ganska bra broschyr man kan få alla svar i om man skulle glömma något också..


   
SvaraCitera

Nej, du kan bara ha sex med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt svar till dig "Fingerprints" är att man faktiskt glömmer saker ibland.
Herregud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChampagneSupernova01:

Mitt svar till dig "Fingerprints" är att man faktiskt glömmer saker ibland.
Herregud

Inte så viktiga saker.


   
SvaraCitera