Aviseringar
Rensa alla

När killar nekar sex


Ämnesstartare

Varför är det en större deal helt plötsligt?

Var en tråd om en kille på UM som inte ville ha ett ONS med en brud, utan ville ha något längre och lära känna henne. Han va dessutom oskuld.

Hon tycker han va dryg etc etc och vill inte träffa honom ens.

Är det inte dags att lägga "jag är kvinna och borde få vad jag vill"-attityden bakom oss?

En kille som körde samma approach på en tjej som va oskuld skulle ju halvt ses som våldtäcktsman, varför kan inte killar få säga nej?


   
Citera
Ämnesstartare

vet inte tycker killar borde leva i celibat.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

varför kan inte killar få säga nej?

Det ses ner på, av någon anledning. Jag har nekat ett antal tjejer sex, bara för att jag inte vill ha sex med någon jag inte älskar. Dom tyckte nog att jag var konstig, och mina polare tyckte att jag var ännu konstigare.

Men orka bry sig, vill tjejer vara slampor så får dom vara det. Jag tänker inte röra dom iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Är det inte dags att lägga "jag är kvinna och borde få vad jag vill"-attityden bakom oss?

jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

vill tjejer vara slampor så får dom vara det. Jag tänker inte röra dom iallafall.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag håller med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har ingen aning om varför tjejen blev sur och inte ville träffa honom mer. Kanske borde skrota dina förutfattade meningar innan du tvingar oss att göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Du har ingen aning om varför tjejen blev sur och inte ville träffa honom mer

men OM de va för att han inte ville ha sex så var det jätte dumt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

men OM de va för att han inte ville ha sex så var det jätte dumt

Varför? Hon kanske tyckte att han var en torrboll som inte passade hennes lössläppta stil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Varför? Hon kanske tyckte att han var en torrboll som inte passade hennes lössläppta stil.

ja iof,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

men OM de va för att han inte ville ha sex så var det jätte dumt

Excakt, hon sa faktiskt dessutom att hon inte bara ville ha ett ONS, så att vänta 1-2 veckor borde ju inte vara ett problem^^

Tilda1988:

Varför? Hon kanske tyckte att han var en torrboll som inte passade hennes lössläppta stil.

Fast hon sa att han va DRYG. Som att hans vilja att inte ha sex ÄN skulle vara nån sorts elak grej.

Vänd lite på sitsen och svara ärligt, hur hade du reagerat om det var en kille som blev sur över att inte få ha sex direkt?

Du hade förmodligen skrivit argt vilket arsle han va, och hur alla killar bara vill ha sex på direkten etc etc.


   
SvaraCitera

Det känns som om tjejer tror att killar ALLTID vill ha sex, och har sex med allt o alla ifall de bara fick chansen. Nu säger jag inte att tjejer tror så, utan att det känns som om ni tror det.

Hört många historier om tjejer som gått ut på krogen för att dem vill ha sex och fått det, men inte speciellt ofta om killar som vill ha sex och går ut på krogen och får det(med andra od, det händer sällan).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Fast hon sa att han va DRYG. Som att hans vilja att inte ha sex ÄN skulle vara nån sorts elak grej.

Inte så konstigt? Har han lagt sig i sängen, kåtat upp henne och haft petting kanske hon förväntar sig nästa steg också?

Greger_EFG:

Vänd lite på sitsen och svara ärligt, hur hade du reagerat om det var en kille som blev sur över att inte få ha sex direkt?

Ingen skillnad, enligt mig. Man har väl rätt att bli sur för det. Sedan är det en annan grej att man inte har rätt att våldta eller förgripa sig på någon som inte vill ha sex.


   
SvaraCitera

Tjejer är monster nowadays, jag har fått köra huvudvärk och jag är så trött taktiken x antal gånger. Men tack gode gud så har dem också haft inbyggda moders känslor så istället för bliva sur har de pysslat om mej och jag har kunnat mysa med hårpill istället. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera