Aviseringar
Rensa alla

När killar ska komma...?


Ämnesstartare

g*nus:

Nej, det är ju skönt för honom att vara kvar i och få låta orgasmen ebba ut. Jag har p-stav så jag kan inte bli med barn.

min pojkvän bad mig att inte skaffa spiral på grund av att han har känt spiralen innan, fått ont pga. stor penis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

min pojkvän bad mig att inte skaffa spiral på grund av att han har känt spiralen innan, fått ont pga. stor penis.

Tycker spiral verkar ovärt. fler fördelar med p-stav. fattar inte varför inte fler skaffar det. Hörde idag om en vars livmoder sprack pga spiral [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Tycker spiral verkar ovärt. fler fördelar med p-stav. fattar inte varför inte fler skaffar det. Hörde idag om en vars livmoder sprack pga spiral [censur]

[cry]

vad ska jag skaffa? läste om konstiga bieffekter av p-stav. säkra p-piller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejdunkudde:

Blir det skönare för dom på något sätt när dom gör så?

Är nog mest instinkt och reflex men det är skönare med, känns liksom intimare. Skulle kännas sjukt konstigt om min partner inte ville att jag gjorde så, liksom avtändande att behöva tänka på det när man precis kommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

läste om konstiga bieffekter av p-stav. säkra p-piller?

Jag har p-stav och det är inte alls konstigt! De första månaderna blödde jag pyttelite varje dag men nu har det i princip upphört och har ingen mens alls.

Jag tycker p-stav är jättevärt! det sitter ju i armen så riskerar inte i någon livmoder som kan spricka... [cry] P-stav innehåller samma hormon som spiral (gestagen) och är samma säkerhet.

Jag tror att p-piller är okej, eller mini-piller, men jobbigt om man spyr upp det eller glömmer. Läs på lite om p-stav så kanske du tycker att det verkar vara något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äcklig när killen ska komma i en. Be att han ska komma någon annanstans så slipper du allt klet mellan benen sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nich:

Äcklig när killen ska komma i en. Be att han ska komma någon annanstans så slipper du allt klet mellan benen sedan.

Jag tror inte att din kille har rätt teknik. Han ska köra upp den i livmodern och komma där så att det stannar. Om det rinner ut efteråt gör han ju fel.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

g*nus:

Ajjjj [cry] Avstånd från _livmoderhalstappen_ är ej viktigt så länge kuken är inne, det är nämligen så att spermierna "reser själva" och de som klarar sig in genom

Nej de kan inte simma hela den biten. Man måste ha halva kuken uppe i livmodern när man sprutar. Annars kan hon inte bli gravid. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Piffa:

Jag älskar när mannen gör så. 🙂

+1[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Jag brukar låta det rinna ut på golvet efteråt och sitta och klata runt med det.

Usch! Det låter inte så hygieniskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nich:

Äcklig när killen ska komma i en. Be att han ska komma någon annanstans så slipper du allt klet mellan benen sedan.

bryr mig faktiskt inte så mycket om det, är mer när han ska komma och vill få in hela/dra mig emot honom..

isola:

Säg att du inte tycker om det.

har gjort men han verkar inte precis medveten om det, nån gång har han varit medveten om det och försökt att inte göra men oftast så händer det ändå

Fingerprints:

Om det är obehagligt.. är du tillräckligt våt då verkligen? Alternativt; har han en bamsesnopp??!?

ja, känns ändå lite obehagligt just när han gör det

nån bamsesnopp har han nog inte då han är väl ungefär medel antar jag [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Usch! Det låter inte så hygieniskt!

Vad är det för fel på dig..? Har du ens haft sex?

Vad har hygeniskt med det att göra ens om jag väl hade gjort det (vilket jag inte gör, utan du ändrar mina ord vilket inte är ok [crazy]).

Nåväl, det är du som är pinsam och tror att du kan köra upp din äckliga kill-kuk i en vacker livmoder som är mer värd än hela din existens! [wink] Läs på lite om hur barn blir till innan du "lär ut" andra om det, det du skrev var fan det pinsammaste jag sett...

Dold text: Säger ju det, den manliga rasen drar oss i skiten [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

text

genus, du är så arg! varför är du så arg :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fetstickan:

genus, du är så arg! varför är du så arg :/

Det är lite på skämt men det framkommer inte... Ja jag är arg! Bup skrev det i min journal från när jag var 14/15 att jag var pessimistisk och negativ. Är fortfarande! Är trött på att bemöta skit med att vara en snäll liten docka, för det är precis vad männen som behandlat mig illa vill. De vill kuva mig och kunna slå på och förnedra tjejer utan att få konsekvenser och det finns inget snällt och rationellt sätt att bemöta det på.

Alla killar är inte skit, det finns ju FAKTISKT de killar som kan tänka lite själva och försöka röra sig utanför sin bekvämlighetsbubbla av att kränka tjejer konstant genom att objektifiera dem i porr, klanka ner på dem med sina grabbpolers och behandla sina flickvänner som prostituerade de inte betalar. Men det är fan inte majoriteten. Har aldrig träffat en enda kille som lyckats undgå att behandla mig som skit eller som vägrat tänka till när jag gett alla signalerna att jag är sjuk och självskadade mig med sex, men de slog och ströp mer än gärna. För det är så jävligt många killar är, de är döda på insidan och när en kvinna blåser liv i dem och tvingar dem att tänka till så _kanske_ de kan göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

ör det är precis vad männen som behandlat mig illa vill.

kan man lämna dessa män?

g*nus:

. Men det är fan inte majoriteten

hum, känner inte till de beteende du skrev upp dock [surprised].

g*nus:

behandla mig som skit eller som vägrat tänka till när jag gett alla signalerna att jag är sjuk och självskadade mig med sex

är förvånad över de låga kraven vissa tjejer verkar ha vid val av partner. ibland blir jag liksom "MEN HAN KOMMER JU SJÄLVKLART ATT BEHANDLA DIG ILLA, FATTAR DU INTE DET??!?!?!?!??!?!!" och mkt riktigt, 1-2 månader senare så sker detta..

g*nus:

men de slog och ströp mer än gärna

[surprised], inte för att vara taskig men jag tror du väljer män ur en grupp som du inte borde ha o göra med!

g*nus:

de är döda på insidan

tror som sagt på att byta grupp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fetstickan:

kan man lämna dessa män?

Ja, efter ett tag. Man blir ju fan snärjd. Man investerar all sin kärlek i personen och samhället lär ju en från barnsben att "män är sådana" och "inte kan kontrollera sig".

fetstickan:

örvånad över de låga kraven vissa tjejer verkar ha vid val av partner. ibland blir jag liksom "MEN HAN KOMMER JU SJÄLVKLART ATT BEHANDLA DIG ILLA, FATTAR DU INTE DET??!?!?!?!??!?!!" och mkt riktigt, 1-2 månader senare så sker detta..

Nope, de har varit schyssta killar som lurats.

fetstickan:

inte för att vara taskig men jag tror du väljer män ur en grupp som du inte borde ha o göra med!

Tro mig, det har varit allt från anarkister som är "feminister", animenördar och unga moderatkillar. De finns överallt.

Märker du inte hur "BDSM" kulturen med kvinnor som underlägsna och män som dominanta sprids? Det är ju bara surfa omkring på internet, typ tumblr, så ser man var och varannan ung tjejs sida fylld med bilder på män med kniv som smyger upp bakom någon sovande tjej eller en hårig manshand som stryper en tjej i porr. Det blir fan bara värre och värre... Är övertygad om att du är schysst men många killar får ett sådant sjukt maktbehov och tar ut det på sina (sex)partners.


   
SvaraCitera