Aviseringar
Rensa alla

När kissade du ihop med någon senast (tjejer)


Smilen
Ämnesstartare

Ni tjejer brukar ju kissa kors rätt ofta, så tjejer hur tänker ni? Pussas ni på toan eller dricker ni varandras kiss?
Det händer ofta att tjejer kissar ihop.


   
Citera

Ehm


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

rotorblad:
Ehm

Du är också nyfiken?


   
SvaraCitera

Har oxå börjat undra vad dom gör tillsammans på toan... De går ju ALLTID tillsammans Skeptisk


   
SvaraCitera

adaq:
Har oxå börjat undra vad dom gör tillsammans på toan... De går ju ALLTID tillsammans Skeptisk

Haha det är ju sant nu när jag tänker på't. I skolan är det 2-3 tjejer som går in och ut från alla toaletter Skeptisk


   
SvaraCitera

vi pratar, kanske lånar ngns smink för man hade glömt sitt eget osv... vi går ofta in där när vi behöver hjälp och råd av de andra eller behöver snacka skit om ngn x) 


   
SvaraCitera

Tydligen så sminka ni er, vi pissade iallafall. En pissade och en pratade och höll sällskap 


   
SvaraCitera
reben

sex år ksk


   
SvaraCitera
reben

ok nej en gång när jag var 18
vi badade tre pers o drack vin typ d man gör kanske


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

reben:
sex år ksk

Hur menar du?


   
SvaraCitera
reben

Smilen:

Hur menar du?

va inte rubriken en fråga?


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

reben:

va inte rubriken en fråga?

Jag förstog förkortningarna nu bättre.


   
SvaraCitera

med hona var det väl 3-4 månader sen. inne i ett toalettbås med två toaletter bredvid varandra. annars går jag och pojkvän på toaletten tillsammans dagligen, sällskap är najs.


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
vi pratar, kanske lånar ngns smink för man hade glömt sitt eget osv... vi går ofta in där när vi behöver hjälp och råd av de andra eller behöver snacka skit om ngn x) 

Intressant. Studiebesök kanske någon gång?


   
SvaraCitera

rogernw:

Intressant. Studiebesök kanske någon gång?

xD


   
SvaraCitera