Aviseringar
Rensa alla

när kissade ni ner er senast? 🙂


Vene, 


   
SvaraCitera

Max 2 gånger, jag tror faktist inte att jag gjorde det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minst 20 år sen, minns ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker typ.. klassresan i 6an omg 🙁

var hemskt

vi åkte tåg och jag vågade inte resa på mig och gå förbi dom jag satt bredvid. 

vågade inte stå och vänta i kön in till toan *_*

men sen kände ja mig så pissis att jag inte kunde hålla emot

sprang mot toan

stod i kö

höll mig fram tills jag kom in på toan.. stod upp hann precis få av mig byxorna lite då de bara "sprutade" o ja kissade ned hela mig o hela toan

fatta vad jobbigt att försöka göra rent 

och att behöva sätta sig ned igen o ba hoppas att ingen känner lukten.. undrar om nån gjorde det :'(

ville bara gråta resten av resan 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inatt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sry, läste bar "när kissade ni senast?"Cool

har nog inte kissat ner mig på minst 17 år skulle ja tro..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var  väl 7-8. vågade ej fråga efter toa i min nya skola pga kände ingen heh


   
SvaraCitera

Jag var runt 8 år tror jag. Det var nyårsafton och min familj var bortbjudna till en annan familj på en liten nyårsfest. Jag, min brorsa och den andra familjens son var ute på gården och sköt raketer. Då plötsligt började jag känna mig jättekissnödig, men dum som jag var ville jag inte slita mig från raketerna för att gå in och gå på toaletten. Det slutade med en olycka i byxorna och jag skämdes som aldrig förr. Fick dock låna ett par byxor av den andra familjens son, så jag slapp iallafall gå blöt resten av kvällen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det var i 6 års? Hade så roligt på rasten så struntade i att jag var kissnödig, kan gå på toa senare typ när rasten är slut. Sen glömde jag bort mig helt tills jag jag kissade på mig. Kände mig ganska dum tror jag, men gick in och fick hjälp med att ta ner nya kläder och så.

Funderar på om jag glömt någon senare gång, känns som om jag är en sån som skulle kunnat kissa på mig betydligt mycket senare. Råkade iaf skita ner mig någon gång året eller så efter det, precis som kisset var det enkonsekvens av att jag inte ville avbryta lek blandat med risig mage för dagen. Minns att jag hoppade ner från något ganska högt och BAM. Det var inte i skolan iaf ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tidigt 00-tal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi är ett pedo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I dag var ute och cykla sen blev det varmt i byxorna jag kissade ner jag. Sen på natten kissar jag på mej varje natt 


   
SvaraCitera

1996, tror jag.


   
SvaraCitera

2004 eller något sånt


   
SvaraCitera
Cobrak

Vettefan vad felet är men brukar oftast inte känna av att jag måste pinka förrän ett tag då det blir ett alltför stort tryck på urinblåsan. Ibland hinner man till dasset, andra gånger inte.


   
SvaraCitera