Aviseringar
Rensa alla

när kommer nästa storserie egentligen?


Ämnesstartare

Mad men hallååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

True blood, How I met your mother och The Walking Dead,

tkr inte dessa har haft lika stor genomslagskraft som de jag nämnde :/. typ halvbra serier det där känner jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mad men

mjo det är ju bra [y]

lrhur obama

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Åh, vill faktiskt se det! Kommer aldrig ihåg vart och när det går bara :c

Kom på att det heter Sverige Mästerkock och det sänds på onsdagar 20:00 på TV4!


   
SvaraCitera

SNART kommer alla att se på Californication[cool][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ohnoes:

Kom på att det heter Sverige Mästerkock och det sänds på onsdagar 20:00 på TV4!

Åh, det är därför jag missart! Tittar nästan aldrig på fyran så ser aldrig reklam för programmet [blush] Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

som är sjukt jävla bra.

misfits
skins
legend of the seeker
the vampire diaries


   
SvaraCitera

supernatural är ju rätt ok, har iofs fortfarande ej fått tummen ur så har knappt ens sett första säsongen ens, har hört att den spårar efter ngn säsong...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Åh, det är därför jag missart! Tittar nästan aldrig på fyran så ser aldrig reklam för programmet Tack!

Haha varsågod! Programmet är verkligen skitkul och bra!
och du har bara missat två avsnitt så du har inte missat såå mycket [bigsmile]


   
SvaraCitera

Breaking Bad. Den är helt jävla fantastisk och det finns tre säsonger ute i väntan på den fjärde. Kolla in den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ohnoes:

och du har bara missat två avsnitt så du har inte missat såå mycket

Aa, antar att det bara har varit valt personer än så länge? [bigsmile] Har tittat på engelska/amerikanska/vad det nu var och det var jättekul [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Aa, antar att det bara har varit valt personer än så länge? Har tittat på engelska/amerikanska/vad det nu var och det var jättekul

Ja typ [smile]
Masterchef USA var superkul! hoppas det sänds fler senare avsnitt säsonger senare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den kom 1963, är inte amerikansk, och heter doctor who. men det verkar ju inte riktigt som att du är ute efter kvalitet, snarare tittarsiffror, och då vet jag inte. jag menar, det har kommit hinkvis med serier sedan lost med högre kvalitet än första säsongen av det. jag menar, det är inte längre oöverkomligt dyrt att göra en serie som ser dyr ut. okej, fortfarande jävligt dyrt, men inte alls lika dyrt som för, säg, 10 år sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

men det verkar ju inte riktigt som att du är ute efter kvalitet

vaa :(, tycker att lost va jätte bra. sa till mig själv flera gånger: "detta kommer att bli en klassiker [love][love]"

Leijonsparf:

snarare tittarsiffror,

roligt när flera tittar [y]

Leijonsparf:

det har kommit hinkvis med serier sedan lost med högre kvalitet än första säsongen av det.

tycker ej så!


   
SvaraCitera

true blood-hysterin är precis över, lugna dig


   
SvaraCitera