Aviseringar
Rensa alla

när kompisarna alltid är med sina pojkvänner


Ämnesstartare

ibland blir jag så arg, många av mina kompisar har en pojkvän/flickvän, och de verkar vara de enda de bryr sig om, min bästa kompis har en pojkvän som jag verkligen inte tycker om och fattar inte vad hon ser i honom. och han sover hos henne varje dag, och om jag frågar henne om vi ska göra något nån helg då säger hon att hon ska vara med sin pojkvän ändå. eller om hon är sjuk, då kan hon inte vara med någon eller gå i skolan, men hon kan vara med sin pojkvän. förut brukade vi shoppa tillsammans, men de gör vi inte längre för de gör hon med sin pojkvän. vi brukade göra massa tillsammans men sen han kom in i bilden är de inte så. jag blir så arg ibland. känns som att jag behöver nya vänner som proriterar sina vänner.


   
Citera

Hon kanske är nykär [no-no]


   
SvaraCitera

va förfan glad att du har vänner.


   
SvaraCitera

seagull:

många av mina kompisar har en pojkvän/flickvän, och de verkar vara de enda de bryr sig om

Ja, vad fan tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seagull:

om hon är sjuk, då kan hon inte vara med någon eller gå i skolan, men hon kan vara med sin pojkvän

smittas han inte ?? [confused]

seagull:

ibland blir jag så arg

Nu låter du som en fjortis svartsjuk tjej [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men, de har varit tillsammans i ett år. de är inte direkt nykära. jag tycker i alla fall inte det är okej med kompisar som skiter i sina kompisar. de borde vara ganska självklart.


   
SvaraCitera

att folk blir tillsammans med någon är bara naturligt. men ska man hålla på o toffla hela tiden är man ingen bra polare

bro's before hoe's


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och du var hur gammal? O.o


   
SvaraCitera

seagull:

nya vänner som proriterar sina vänner.

Ja.

Lägg inte ner tid eller energi på människor som beter sig sådär. Gosh, finns det någonting värre än tjejer som låter sina killar bli sitt LIV? Hela tiden. 24/7. Skaffa lite självrespekt. [wink]


   
SvaraCitera

hatar sådana personer :S
man ska kunna ha vänner och pojk-/flickvän, man behöver inte välja[zzz]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Hon kanske är nykär

What she said.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

att folk blir tillsammans med någon är bara naturligt

Nu ska vi vara försiktiga med vad vi säger [smile]


   
SvaraCitera

*Viffftar med magiska trålstaven så dina veners påsjvener dööööööör*


   
SvaraCitera

hon kanske föredrar sin pojkvän framför dig? aldrig tänkt på det?[zzz]


   
SvaraCitera

Sterd:

Nu ska vi vara försiktiga med vad vi säger [smile]

i ren hämnd om det tar slut kan man ju va taskig och slänga upp bilder som inte var tänkt att ses av någon annan[rolleyes]


   
SvaraCitera