Aviseringar
Rensa alla

När kvinnor säger "ingenting?".


Ämnesstartare

Att ge henne en käftsmäll för att hon inte är ärlig. Korkade människa som inte kan säga vad hon egentligen tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk över vad du gjorde fel
TYP


   
SvaraCitera

ArbetaMera:

"-men äskling, hur är det?" *sätter sig bredvid och håller om vid axeln ungefär*

Tror att det är bästa reaktionen. Brukar iaf vara den jag är ute efter [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle nog lite vänligt påpeka att hon ljuger och eventuellt hålla om henne.


   
SvaraCitera

Asha:

Tack tack fina svar [party]

Ryck på axlarna o bry dig inte [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...så brukar det komma fram så småningom


   
SvaraCitera

Krama, kanske.


   
SvaraCitera

haha min förar bästis var sån där. var skitsur och när jag frågade vad det var så sa hon" inget" [mad] då sa jag : "konstigt att du låter så jävla sur när det inte är något, då behöver jag ju inte bry mig om det eller hur. skönt." sen var jag hur glad som helst tills hon slutade. jävla tardkompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu kan jag bara stå för mig själv och inte för resten av kvinnobefolkningen; Men säger jag att det är inget, även om jag är tjurig, så är det inget. Då är jag bara på dåligt humör och vill vara i fred. Tjatar då personen typ "men säg vad det är" och blabla då blir jag sur för att han/hon säger att det visst är nåt när det inte är det.
Så ge bara en kram eller nåt och tjata inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

vill vara i fred

Pendulum:

Så ge bara en kram

shit alltså vilka krav tjejer skall ha, nu skall man tydligen kunna ge kram utan att få vara där ens[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Att ge henne en käftsmäll för att hon inte är ärlig. Korkade människa som inte kan säga vad hon egentligen tycker.

Agreed.
Det enda rätta! [bigcheers]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Precis så man inte ska göra D: fast det fungerar ju för er... Antingen kryper hon tbx & ger dig en avsugning lr så försöker hon slå sönder dig men misslyckas & blir straffknullad
oj
lol
omg

[love]

kebu12:

shit alltså vilka krav tjejer skall ha, nu skall man tydligen kunna ge kram utan att få vara där ens

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Då är jag bara på dåligt humör och vill vara i fred.

Du motbevisade dig själv. Då var det ju något! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

När kvinnor säger att det är ingenting och du får känslan av att hon vill slita dig i stycken. Hur tacklar man bäst sådana tuffa situationer? Att fråga henne fungerar ofta inte vid såna situationer. [crazy] [cool]

Ger henne en kram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

"-men äskling, hur är det?" *sätter sig bredvid och håller om vid axeln ungefär*

klassiker [rolleyes]

Börjar gilla dig.


   
SvaraCitera