Aviseringar
Rensa alla

när människor försvinner helt plötsligt


Ämnesstartare

upplevt detta med ca 5 personer det här året, såna man snackar/hänger med ofta, nästan dagligen och sen helt plötsligt e d slut m d, man slutar ha kontakt pga anledningar, ibland dör det ut bara o sen känner man inte varandra mera

lr när man snackar med ngn ny och man kommer överens bra o har mkt gemensamt, så vill personen helt plötsligt inte snacka mer pga den har missuppfattat relationen

har ni varit med om sånt??? varför är människor så komplicerade o kräsna. diskutera


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

när man träffar någon å gillar den men sen ses man aldrig igen
det händer mig jämt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes, har några exempel på liknande. Kontakten bryts utan att något speciellt har hänt osv... Fa-an vet allstå.
Tråkigt är det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja alla suger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. men jag tycker inte att det brukar bero så mycket på krångel och kräsenhet som att dåliga omständigheter (för båda parter) uppstår och sammanfaller. det kan vara enkelt att lösa om man bara vågar göra klart för den andre var man vill föra relationen och har självdistans nog att förlora sig i ett litet deep talk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:
ja. men jag tycker inte att det brukar bero så mycket på krångel och kräsenhet som att dåliga omständigheter (för båda parter) uppstår och sammanfaller. det kan vara enkelt att lösa om man bara vågar göra klart för den andre var man vill föra relationen och har självdistans nog att förlora sig i ett litet deep talk.

ja, det också. menade att de är kräsna på det viset, sen att man har starkt samvete nog att sluta höra av sig och börja ignorera någon helt för att man vill ha mer, eller för att man är missnöjd eller vad det nu är för okänd anledning. lite fascinerande, men det är nog en bra försvarsmekanism


   
SvaraCitera