Aviseringar
Rensa alla

När man är full....


Ämnesstartare

Säger man saker som man menar då eller snackar man mest skit? En person som jag har varit intresserad av ett tag kom fram till mig på fyllan och började snacka. Han sa att han varit kär i mig förut och att han tyckte att jag var skitsnygg. Fanns det någon sanning bakom det eller ska jag ta det som lösa ord bara då han var full?


   
Citera
Ämnesetiketter

jag brukar iallafall säga saker jag menar, men det är klart det kommer ut lite osanningar också [rolleyes]
han kan mycket väl ha menat det han sa, fråga honom?


   
SvaraCitera

Brukar göra både och, Har lättare för att säga sånt jag menar, men jag tycker också att det är jävligt kul att lura folk [blush]


   
SvaraCitera

När man är full brukar man oftast säga saker som man inte skulle ha sagt om man varit nykter, så det var nog sant.


   
SvaraCitera

Är både och, man kan ju säga va fan som helst typ, pinsamma saker man annars inte vågar eller saker man fan inte alls menar.

Sen äre väll från person till person också, omöjligt att veta bara ifrån att se de skrivet. Han kanske verkligen menar de eller så kanske han bara ville få dig i säng.

De bästa du kan göra är väll att prata med han när ni är nyktra å se va de leder till. Alltså försöka umgås, inte bara "mena du verkligen de där?" för de lär väll visa sig sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Han kanske verkligen menar de eller så kanske han bara ville få dig i säng.

Fulla killar som raggar på en brukar ju överösa en med komplimanger typ " shiit vad vacker du är" osvosv. Ska det tas med en nypa salt elr?


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

Fulla killar som raggar på en brukar ju överösa en med komplimanger typ " shiit vad vacker du är" osvosv. Ska det tas med en nypa salt elr?

såååååååå svårt att säga... 🙁 jag skulle inte ragga på en tjej som jag inte va intresserad av men finns folk som gör de å.

snacka med killen istället för å fundera, annars får du aldrig veta o;


   
SvaraCitera

Hm själv brukar jag vara rätt ärlig när jag är full faktiskt, vilket kanske inte alltid är så bra..

typ en vän till mig skvallrade en av mina hemligheter som jag sagt till honom i förtroende när han var full, för massa folk alltså. det var inte så roligt! tur att ingen trodde honom dock eftersom han var full. haha.


   
SvaraCitera

Jag är alltid extra ärlig och ljuger extra mycket. Så det är svårt att veta vad som är sant eller ej.

Men sånt där brukar jag inte ljuga om ialf.


   
SvaraCitera

gissar på att det är högst individuelt


   
SvaraCitera

Alltså alla snackar jämt om "fyllesnack" eller "ah men jag/han/hon var full" Vafan det finns inget sånt, allt man säger på fyllan är typ sant, det är saker som man inte skulle säga annars, man kan ångra att man sagt dom, men det är fortfarande sant det man sagt.

Jag personligen kan inte ljuga på fyllan, alltså man blir så full så man säger ju bara det man tänker. Ska man ljuga krävs det fan... hjärna, och det har man inte när man är full.


   
SvaraCitera

Beror på vad man har för fylla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle tro på det man brukar vara ärlig ibland för ärlig!


   
SvaraCitera

Han var väl kåt antagligen. Brukar säga till tjejer att dom är skitsnygga när jag vill ligga, tjejer är så korkade så det funkar alltid[smile]


   
SvaraCitera

Jag tror faktiskt sanningen kommer fram när man är full. Särskilt blir man extra kärleksfull.
Själv så är jag nog lite för ärlig på fyllan.
Men jag tror också det beror på humöret. Är man på dåligt humör innan man börjat dricka, lär man ju säga en massa skit och vara dryg mot folk. Är man på bra humör så tycker man att alla är underbara. [cheers]


   
SvaraCitera