Aviseringar
Rensa alla

när man har sin chans


Ämnesstartare

Är det några här som känner att ni vill att något nytt ska hända? att ni inte är riktigt nöjda med hur ni har det, hur era liv ser ut för tillfället? Om ja, vad känner ni behöver hända för att ni ska ta tag i era liv och förändra saker och ting? Det kan ju t.ex vara att man börjar i en ny skola och träffar nya människor. Undrar om det är många som vill "börja om" och på vilket sätt isf?

Jag vill verkligen börja på ny kula.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja, jag ska förbättra mig. Jag vill göra en förändring och inte bara hos mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver ett jobb, eller en nära vän, men helst både och. Då skulle jag nog känna något människovärde i alla fall. Att flytta till någon bättre håla skulle nog också fungera bra som motivation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, jag ska förbättra mig.

På vilket sätt?

Hjärtlös:

Jag vill göra en förändring och inte bara hos mig själv.

Vad menar du?

OF 5:

Då skulle jag nog känna något människovärde i alla fall

Du är värdefull ändå [love] Jag har varken jobb eller en nära vän (ska visserligen börja plugga i vår). Men det känns ändå helt okej eftersom jag vet att jag kan få allt som jag vill. Jag kan iaf få ett rikt liv, och det kan du också[smile]

OF 5:

Att flytta till någon bättre håla skulle nog också fungera bra som motivation.

Så du trivs inte där du bor? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

På vilket sätt?

Jag ska succesivt minska på mina dåliga handlingar, tänka mer på miljön och alla som bor på jorden. Och jag vill inte leva såhär. Det känns fel att jag påverkar så många andra genom att göra vissa val.. Jag vill helt enkelt försöka ändra på det så gott det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

tt rikt liv, och det kan du också

Gillar din positiva inställning, om jag ändå bara kunde tänka likadant.

dansanattenlång:

Så du trivs inte där du bor? 🙁

nä inte särskilt, allt ser så trist ut. Människorna är dryga, otrevliga och för många och allt bara påminner om tider som varit, som ej är värt att påminnas om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Jag ska succesivt minska på mina dåliga handlingar, tänka mer på miljön och alla som bor på jorden. Och jag vill inte leva såhär. Det känns fel att jag påverkar så många andra genom att göra vissa val.. Jag vill helt enkelt försöka ändra på det så gott det går.

Bra[love]

OF 5:

Gillar din positiva inställning, om jag ändå bara kunde tänka likadant.

Det kan du! Tro mig, jag har haft många motgångar i mitt liv, misslyckats många gånger med det jag vill. Men det är aldrig försent att ändra på saker och ting, vill man tillräckligt mycket så går det! Livet blir så mycket enklare när man tänker positivt [smile]

OF 5:

nä inte särskilt, allt ser så trist ut. Människorna är dryga, otrevliga och för många och allt bara påminner om tider som varit, som ej är värt att påminnas om.

oj, jobbigt :/ Hoppas verkligen du kan flytta snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

, vill man tillräckligt mycket så går det! Livet blir så mycket enklare när man tänker positiv

Men det finns ju inget att tänka positivt om, det går ju utför för allt. Även sånt jag inte lyckats förstöra själv. Dessutom gillar jag inte att helt bortse ifrån saker som är en del av verkligheten [sad]
hur bra det än skulle vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

Bra[love]

Ska vara mer kärleksfull! Det behövs verkligen. Du påminner mig om en gammal användare här förresten, det är mycket trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner exakt så, och jag har bestämt mig för att 2012 är möjligheternas år och jag tror att det kommer bli jättefint. Jag ska göra precis som jag vill, flytta och göra det jag känner för, har ingenting som håller mig kvar här ändå. Är sjukt taggad! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Men det finns ju inget att tänka positivt om, det går ju utför för allt.

Jobb och vänner?
NU kanske det går utför ja, men det är ju inget som säger att det ALLTID kommer göra det. Jag är säker på att det kommer bli bättre, mycket bättre. Med allt.

Det verkar nästan som att du har bestämt dig för att inget går att förändra..inte för att förminska dina problem, men såhär är det: ser man bara problem så händer sällan något bra. Jag tycker du tänker alldeles för mycket negativt! det är fan inte bra..

OF 5:

Dessutom gillar jag inte att helt bortse ifrån saker som är en del av verkligheten

Nej, det är som det är. Jag menar inte att man ska vakna på morgonen och säga till sig själv "fyfan vilket NIICE liv jag har!!" [bigsmile] Man ska istället fokusera på framtiden. Gör upp en plan typ, vad du vill ska hända och hur du ska komma dit.

Hjärtlös:

Ska vara mer kärleksfull! Det behövs verkligen.

[smile]

Hjärtlös:

Du påminner mig om en gammal användare här förresten, det är mycket trevligt.

De är jag också, tror jag har dig på msn faktiskt [crazy]

hisou:

Jag ska göra precis som jag vill, flytta och göra det jag känner för, har ingenting som håller mig kvar här ändå. Är sjukt taggad!

Kul! [smile] Lycka till med allt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

De är jag också, tror jag har dig på msn faktiskt

Tyckte väl att jag kände igen dig[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Tyckte väl att jag kände igen dig

kram [smile] <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

kram [smile] <3

kram![love]


   
SvaraCitera