Aviseringar
Rensa alla

När man tröttnar på livet


Ämnesstartare

Jag har tröttnat på livet.

Killen jag älskade ville endast sätta på mig och efter att tog min oskuld på ett ganska rått sätt så lämnade han mig.

Mina vänner lämnar mig ryggen och förvinner och hemma dras jag med familjeproblem.
Min pappa är foredetta knarkare och har inte alltid behandlat mig så väl. Min lillebror vill inte leva längre utan sitter hemma i sitt rum och stirrar in i väggen varje dag.

Skolan lider och när jag för några veckor sedan skulle åka på klassresa till england fick jag en impuls att ta ett örhänge i en butik, och blev ensam hemskickad tillbaks till sverige.

Vad gör man i min situation?
Vad peppar än till att orka fortsätta vidare?


   
Citera
Ämnesstartare

hoppa hopprep alltå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erini:

Vad gör man i min situation?

Jag skulle bestämma mig för att lämna ALLT bakom mig och fortsätta min egen väg. Jag skulle lämna alla min vänner som jag inte gillade och kanske flytta till en ny stad. Skulle inte låtsas om mitt föredetta liv och börja på helt ny kula och söka nya bekantskaper.

erini:

Vad peppar än till att orka fortsätta vidare?

Att ha folk som man själv tycker om och att folk som tycker om en själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man inser att man aldrig under några omständigheter ska lita på någon annan.


   
SvaraCitera

Håller med ChickiBull, jag har själv gjort det när jag mådde som sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt vart du ska vända dig för att få hjälp. Men är problemen så allvarliga så hade jag nog som chickibull redan sagt, lämna det gamla bakom dig och flytta till en ny stad. BUP kan du förvisso höra av dig till ifall du är yngre. Du borde även få väck din bror därifrån då både du och brodern lever i en inte alltför hälsosam miljö. Hur är det med din mor? Finns det möjlighet att du kan bo hos henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livet kan ta sig i ändan, fast det kanske inte låter särskilt peppande

sup dig full


   
SvaraCitera

Man kan fråga sig om det finns någonting annat än livet.

Men eh, varje ögonblick är helt unikt, kan vi säga! Det kanske peppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

varje ögonblick är helt unikt

ingen anledning å ljuga


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

ingen anledning å ljuga

Vilka anledningar behöver du för att ljuga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Vilka anledningar behöver du för att ljuga?

är farfars fis och mammas finne i baken unik?


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

är farfars fis och mammas finne i baken unik?

Är det de enda beståndsdelarna av ett ögonblick?


   
SvaraCitera

OF 5:

man inser att man aldrig under några omständigheter ska lita på någon annan.

word.

Lita endast på dig själv,människor kommer alltd svika, människor kommer alltid att försvinna, människor är patetiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Är det de enda beståndsdelarna av ett ögonblick?

ett ögonblick kan handla om en massa saker, ett ögonblick kan vara när farfar fiser, måste inte va unikt för det eftersom farfar fiser hela tiden och finnar fortsätter ploppa upp i mammas stacka stjärt


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

ett ögonblick kan handla om en massa saker, ett ögonblick kan vara när farfar fiser, måste inte va unikt för det eftersom farfar fiser hela tiden och finnar fortsätter ploppa upp i mammas stacka stjärt

Då antar jag att våra definitioner av ordet skiljer sig. Adjö.


   
SvaraCitera