Aviseringar
Rensa alla

När Reinfeldt gör en Gadaffi


Ämnesstartare

Fullt medveten som herr Reinfeldt är om att massinvandringen är en enda stor nettoförlust för Sverige, och det bortsett från alla andra problem som medföljer, så kan man anta att när samhället väl går helt åt helvete så har han en flykt plan. Pengar som han genom ultraegoistisk drift samlat på sig på folkets bekostnad kommer han antagligen att sätta in på en skattefri bank, som han sedan kan ta ut på valfri exil ort. Min fråga till er är, vilket land tror ni att han flyr till, och vad kan vi göra för att förhindra Quislingen från att smita?


   
Citera
Ämnesstartare

Det är ganska absurt att vrida upp scenarion när du inte tar hänsyn till vilka aspekter som spelar in i ett land - det är trots allt en väsentlig skillnad mellan Libyen och Sverige. Han kommer aldrig att göra en Khadaffi - han är (trots att jag är motståndare till hans parti, hans tankar och hans ideologi) en resonabel och bra ledare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säker källa: Monaco.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Säker källa: Monaco.

Syd Frankrike har fler moskéer än kyrkor. Kommer förmodligen bli ett ännu värre inferno än i Sverige jämförelsevis, särskilt när man tar hänsyn till att muslimska flyg och fartyg kan obehindrat ta sig till det nybildade kalifatet genom medelhavet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta vara en paranoid idiot


   
SvaraCitera

2008[smile]


   
SvaraCitera

The Ethnopluralist:

vad kan vi göra för att förhindra Quislingen från att smita?

Reinfeldt kallades för "Tvålen" av sina kollegor eftersom han var så hal, så det är nog ganska kört på det området.

Att nyanlända invandrare går på social bidrag i högre utsträckning än andra kan väl knappast vara en news flash för någon.

I övrigt:

Liebestraum:

Sluta vara en paranoid idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Sluta vara en paranoid idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det vore sant så borde han ju verkligen göra en pudel också [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

2008[smile]

För att kunna planera inför framtiden så måste vi dra lärdom av det förflutna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är lite förrädareaktigt och pkitiskt av dig att ha ett engelskklingande nick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

tycker det är lite förrädareaktigt och pkitiskt av dig att ha ett engelskklingande nick

Sammanträffandevis så heter patrioten på bilden Nick Griffin.

Hade jag haft arbete/råd så skulle jag med glädje flytta till London. Men det har inget att göra med att jag är PK.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Ethnopluralist:

Hade jag haft arbete/råd så skulle jag med glädje flytta till London.

They took our jobs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

They took our jobs

Lite lustigt att du tog upp det:

h​​ttp://www.express.co.uk/posts/view/265665/Migrants-rob-young-Britons-of-jobs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

tycker det är lite förrädareaktigt och pkitiskt av dig att ha ett engelskklingande nick

Jag gjorde det mest för att någon annan kanske vill använda den svenska varianten.


   
SvaraCitera