Aviseringar
Rensa alla

När ska jag få penetrera Leijonsparf?


mynona

Rävpojken:

tolerans är en börda tycks det mig, iaf för jaget kontra verkligheten.
det gör det rätt ballt
tag dig i akt, jag är skrynklig i roten.

det är så sent för sådana filosofiska utläggningar, såvida man inte befinner sig ansikte mot ansikte, rävpojken. ja det är ballt att dras med en frihetens tunga börda. ska jag akta mig för det skrynkliga runt din rot? förstår inte din mening, men antar att du rent gramatiskt menar att det är skrynkligt runt snarare än i roten... det låter bara mer språkligt korrekt menar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: ska jag akta mig för det skrynkliga runt din rot? förstår inte din mening, men antar att du rent gramatiskt menar att det är skrynkligt runt snarare än i roten... det låter bara mer språkligt korrekt menar jag

nej det betydde att: spring, spring för allt du är värd
menade mer att något är På Tok men jag vet f*n inte riktigt vad
mindre på tok än hos de flesta iaf :PpPpp
roten iz teh source, my source is not strömlinjeformad it is skrynkliig wich is very bad ting yes

MEN JA det är för sent... och imorgon vaknar jag inuti samma kub =)


   
SvaraCitera
mynona

Rävpojken: nej det betydde att: spring, spring för allt du är värd
menade mer att något är På Tok men jag vet f*n inte riktigt vad
mindre på tok än hos de flesta iaf :PpPpp
roten iz teh source, my source is not strömlinjeformad it is skrynkliig wich is very bad ting yes

MEN JA det är för sent... och imorgon vaknar jag inuti samma kub =)

låter som di befinner sig i stark utveckling och växtvärk. vad skulle hända om jag inte sprang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: låter som di befinner sig i stark utveckling och växtvärk. vad skulle hända om jag inte sprang

vet inte, jag vet inget


   
SvaraCitera
mynona

Rävpojken: vet inte, jag vet inget

du handlar helt under stundens ingivelse. det är spännande när det blir så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: du handlar helt under stundens ingivelse. det är spännande när det blir så

ja, väldigt bra skrivet tror jag, men jag vet inte vrf det är så, men vad jag vet är att det tycks vara ohållbart att bygga ett liv utifrån detta om man ämnar fungera.


   
SvaraCitera
mynona

Rävpojken:

ja, väldigt bra skrivet tror jag, men jag vet inte vrf det är så, men vad jag vet är att det tycks vara ohållbart att bygga ett liv utifrån detta om man ämnar fungera.

det behöver det inte vara... det gäller snarare att välja tillfälle. vid vissa tillfällen kan du låta impulsiviteten flöda, annars bör man vara välorganiserad, men jag skulle nog säga att man är ordentlig just för att skapa utrymme för den delen av livet där man bara kan sväva ut, och att det är de stunderna som gör det värt det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va.

mynona:
jämför du maks med en terrorist och leijonsparf med prinsessan estelle? Tardig

detta. är bland det bästa jag läst. i hela mitt liv.


   
SvaraCitera
mynona

Leijonsparf:
va.
detta. är bland det bästa jag läst. i hela mitt liv.

tack. ni kunde kanske klä ut er i sådana fall. Maks i rollen som terrorist, du i rollen som HKH prinsessan Estelle. 

rollspel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

tack. ni kunde kanske klä ut er i sådana fall. Maks i rollen som terrorist, du i rollen som HKH prinsessan Estelle. 

rollspel

låter som en extremt märklig kväll som måste krävt ohyggliga mängder knark av många olika slag och krävt många dödsoffer.


   
SvaraCitera
mynona

Leijonsparf:

låter som en extremt märklig kväll som måste krävt ohyggliga mängder knark av många olika slag och krävt många dödsoffer.

Voila


   
SvaraCitera