Aviseringar
Rensa alla

När ska jag fråga?


Ämnesstartare

Jag är en 12-årig tjej som hade tänkt fråga chans på en kille i min klass. Men jag ska däremot åka bort i 3 veckor snart. Jag undrar om jag ska fråga före eller efter


   
Citera
reben

tänk om ngn hinner före när du är bortrest


   
SvaraCitera

Reben här är det seriöst som gäller. Hahah


   
SvaraCitera
reben

jag var seriös


   
SvaraCitera

Jag tycker efter:) annars blire ju inte riktigt som nånting har hänt, Om du åker bort på en gång.  

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
tänk om ngn hinner före när du är bortrest

Skulle kunna hända men jag vet att 2 av mina kompisar är kära i honom men de har inte tänkt fråga chans på honom såvitt jag vet. Vi har ju också jullov när jag är borta.

Fkpaw:
Jag tycker efter:) annars blire ju inte riktigt som nånting har hänt, Om du åker bort på en gång.   

Där håller jag med dig. Det skulle nog kännas lite konstigt att vara ihop i typ 2 dagar och att jag sen åker iväg. Jag ska nog fråga efter ändå, after all.


   
SvaraCitera
reben

Registrerad: Skulle kunna hända men jag vet att 2 av mina kompisar är kära i honom men de har inte tänkt fråga chans på honom såvitt jag vet. Vi har ju också jullov när jag är borta.

ok hade inte vågat


   
SvaraCitera

Registrerad:

Skulle kunna hända men jag vet att 2 av mina kompisar är kära i honom men de har inte tänkt fråga chans på honom såvitt jag vet. Vi har ju också jullov när jag är borta.
Där håller jag med dig. Det skulle nog kännas lite konstigt att vara ihop i typ 2 dagar och att jag sen åker iväg. Jag ska nog fråga efter ändå, after all.

Kan ju kännas lite lättare att skjuta up det o därav bli lättare o göra, men bara du är medveten om att risken finns att någon annan frågar. så kör på vad som känns bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

ok hade inte vågat

Vad menar du?

Fkpaw:

Kan ju kännas lite lättare att skjuta up det o därav bli lättare o göra, men bara du är medveten om att risken finns att någon annan frågar. så kör på vad som känns bäst.

Ok, jag ska nog fråga efter ändå. 


   
SvaraCitera

Registrerad:

Vad menar du?
Ok, jag ska nog fråga efter ändå. 

Okej lycka till:) vare sig du får ett nej eller att ja så e du grym som frågar.


   
SvaraCitera
reben

Registrerad: Vad menar du?

vågat vänta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Okej lycka till:) vare sig du får ett nej eller att ja så e du grym som frågar.

Tack så mycket Fkpaw.

reben:

vågat vänta

Ok, får hoppas på det bästa men jag är rätt så säker på att han skulle svara nej om någon av de frågade.


   
SvaraCitera