Aviseringar
Rensa alla

När ska Ulf Ulf Dahlén avgå?


sincan
Ämnesstartare

Jag har varit trött på honom väldigt länge och efter en katastrofal säsong med det manskapet han förfogar över så borde han fan lära sig att visa lite stake och ta tag i sig själv för hockey borde han förstå sig på efter alla dessa år!

Nä, nu har verkligen bägaren runnit över för min del. In med Wikegård!


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tycker varje tränare som minskar förtroendet för löjliga sporter som fotboll och ishockey gör ett bra jobb. Målet bör vara en 40%ig avveckling till 2020 och en 80%ig avveckling av sportindustrin till 2050, med sikte på att bli helt sportneutrala.


   
SvaraCitera

sincan:

In med Wikegård!

I helvete heller! Inte ens chans att jag accepterar att Wikegård lämnar SVT. Möjligtvis som efterträdare åt B-Å Gustavsson. Tror helt ärligt att det kan hända efter OS.

Anarkandi:

med sikte på att bli helt sportneutrala.

Hoppas inte att du är seriös.


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Anarkandi:

Jag tycker varje tränare som minskar förtroendet för löjliga sporter som fotboll och ishockey gör ett bra jobb. Målet bör vara en 40%ig avveckling till 2020 och en 80%ig avveckling av sportindustrin till 2050, med sikte på att bli helt sportneutrala.

Och kanske 90% avveckling av ditt hårs volym? Även 99% avveckling av din verbala förmåga. Satan smiles at you, not with you!


   
SvaraCitera

Chryseus:

Hoppas inte att du är seriös.

Ögon i en plåthink är seriös, dock formulerade jag mig inte särskilt seriöst annars. Men ni kan väl lägga era pengar på något vettigare än att sparka bollar, ni kan väl sticka eller något istället? Eller knyppla?

sincan:

Och kanske 90% avveckling av ditt hårs volym? Även 99% avveckling av din verbala förmåga. Satan smiles at you, not with you!

[rolleyes]

skall avveckla din mamma


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Anarkandi:

skall avveckla din mamma

[sad]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Anarkandi:

Ögon i en plåthink är seriös, dock formulerade jag mig inte särskilt seriöst annars. Men ni kan väl lägga era pengar på något vettigare än att sparka bollar, ni kan väl sticka eller något istället? Eller knyppla?

Om man ska resonera så så behöver man inte göra något, varför ens leva?


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jag tycker varje tränare som minskar förtroendet för löjliga sporter som fotboll och ishockey gör ett bra jobb. Målet bör vara en 40%ig avveckling till 2020 och en 80%ig avveckling av sportindustrin till 2050, med sikte på att bli helt sportneutrala.

Då tar jag livet av mig [sad]


   
SvaraCitera

Gratta mig [bigsmile] , jag dödade tråden [n]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jag tycker varje tränare som minskar förtroendet för löjliga sporter som fotboll och ishockey gör ett bra jobb. Målet bör vara en 40%ig avveckling till 2020 och en 80%ig avveckling av sportindustrin till 2050, med sikte på att bli helt sportneutrala.

Avveckla den största folkrörelsen i Sverige. Lycka till i politiken grabben 🙂


   
SvaraCitera

Valferedir:

Avveckla den största folkrörelsen i Sverige. Lycka till i politiken grabben 🙂

[cool]

Nej, folk får roas av vad de vill, faktiskt. [smile] Sedan är det mycket bättre att spela sport och annat än att tillverka vapen och springa omkring och leka krig. [cute] men det är inte mitt huvudintresse, dock hade det varit det om jag varit en ond kommunistledare som stalin.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

dock hade det varit det om jag varit en ond kommunistledare som stalin.

Tur att kontra-revolutionen slår ned dig med mig i spetsen 🙂


   
SvaraCitera

Chryseus:

I helvete heller! Inte ens chans att jag accepterar att Wikegård lämnar SVT.

Haha så känner jag med. Han och Chris är sjukt bra ihop.

sincan:

Nä, nu har verkligen bägaren runnit över för min del.

Tror för er del att de kör på Uffe tills kontraktet är klart. Men om man ser på Luleå har de hållt på sina tränare länge (dock för att de inte hade råd att byta) Men de funkar bra numer.


   
SvaraCitera

sincan:

Jag har varit trött på honom väldigt länge och efter en katastrofal säsong med det manskapet han förfogar över så borde han fan lära sig att visa lite stake och ta tag i sig själv för hockey borde han förstå sig på efter alla dessa år!

sincan:

Nä, nu har verkligen bägaren runnit över för min del.

Nu är jag inget Frölunda-fan, men jag är också trött på Dahlén och förstår inte riktigt varför han är kvar fortfarande.

Dock är jag ganska kritisk till hur det värvats överhuvudtaget i Frölundas fall. Och det har inget med avundsjuka att göra, utan rent och skärt... slarv och brist på noggrannhet. (Och en dos otur har förekommit med)

Tidigare säsonger har det varit stora namn utan hjärta för laget. Eller spelare som har en skadelista med missade matcher lika lång som antalet matcher de spelat.

I år bytte man melodi till att dra hem stjärnor med Gbg-hjärta som Pebben och Joel Lundqvist. Men jag tror inte det är så enkelt heller. Det gäller att få ett lag att fungera med spelartyper och personligheter. Lundqvist hade säkert kunnat stanna kvar, men hamnade efter många om och men i Frölunda (med ett 6-årskontrakt på värsta NHL-manér). Medan Pebben flyttade hem eftersom han inte fick nytt kontrakt med Boston. Det blir ju skillnad på att flytta hem med tanken "Jag flyttar hem nu för jag vill spela med Frölunda, det är mitt förstaval" och "Jag får ingen plats här så jag flyttar väl hem och spelar då".

Nu tror jag att deras hjärtan kommer att slå mer och mer ju längre säsonger lider. Men jag tror inte "hjärta"-effekten har någon effekt inledningsvis, om inte spelaren självmant gjort valet att flytta hem, utan att klubben varit där och ryckt och dragit.


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Tobbish:

Dock är jag ganska kritisk till hur det värvats överhuvudtaget i Frölundas fall. Och det har inget med avundsjuka att göra, utan rent och skärt... slarv och brist på noggrannhet. (Och en dos otur har förekommit med)

Jo, de har mer kollat på spelarnas "värde" än hur de passar in i spelet. Dock tycker jag att kudroc är en riktigt bra värvning. Pebben och Joel borde vart fantastiska, men än så länge är de i min mening långt ifrån den standard de borde hålla. Pebben är dock godkänd till skillnad från joel som verkar glömt av hur man tacklas och ger 100%.


   
SvaraCitera