Aviseringar
Rensa alla

När skall man deffa?


Ämnesstartare

Nu vet inte jag om man ska deffa eller inte. Är 15år gammal och väger 91kg och är 1,83,5cm lång. Vet inte om man ska deffa i så här ung ålder, och dessutom är det vinter. Också är jag orolig över att man ska se så tunn ut utan fett. Jag vill ju bygga muskler samtidigt som man förlorar fett. Men de går ju inte vad har jag läst på en massa träning forum. Nu är min fråga, hur vet man när man ska deffa?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

JMartinH:

hur vet man när man ska deffa?

Varför ska du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

Varför ska du det?

Tycker att jag har blivit för tjock :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JMartinH:

Tycker att jag har blivit för tjock :p

... Tränar du och äter klokt så blir du inte "tjock", mer muskulös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du tycker att du är tjock kan du väl deffa, ingen fara alls. Däremot kan du kanske inte vänta dig en särskilt stor muskelmassa om du inte tränat hårt ett längre tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du tycker att du är tjock kan du väl deffa, ingen fara alls. Däremot kan du kanske inte vänta dig en särskilt stor muskelmassa om du inte tränat hårt ett längre tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yoakim1:

ingen fara alls.

Finner ingen mening med att deffa på vintern.
Samt så kommer han ligga i väldigt lågt kaloriintag så t.ex hjärnan kommer inte arbeta på topp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deffa till sommaren, du kommer ändå inte gå utan tröja de närmsta halvåret


   
SvaraCitera

Deffa när ni leder.


   
SvaraCitera

Deffa bara när det är typ 5 sekunder kvar, då är du så säker som du kan vara på att ingen kommer kunna komma in bakifrån och plocka dig. Iaf i COD, är inte så bra på CS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några månader innan tävling beroende på din individuella förutsättning för att tappa underhudsfett eller bara när du vill få mindre kroppsfett. Musklerna syns tydligare efter deff, tex den mytomstunna tvättbrädan alla vill ha på magen men inte har någon aning om hur man skall träna fram. Svaret är inte konstiga övningar utan bara att helt enkelt tappa underhudsfett.

//TrainingGround


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennis:

Några månader innan tävling beroende på din individuella förutsättning för att tappa underhudsfett eller bara när du vill få mindre kroppsfett.

Tävling?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horrorshow:

Tävling?

Bodybuildertävling...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennis:

Bodybuildertävling...

TS är 15 år, tror du själv att förbereder sig iför en bodybuildningtävling?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horrorshow:

TS är 15 år, tror du själv att förbereder sig iför en bodybuildningtävling?

Nej 🙂


   
SvaraCitera