Aviseringar
Rensa alla

När skall man söka bostad?


Ämnesstartare

 

Xisco: Studenter kanske har det lättare men de jag har pratat med som sökt bostad där har sagt att det kan ta ett tag.

vad tror du chanserna är för mig om jag börjar söka redan nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den som söker han letar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: Tillräckligt stora för att det blir svårt för studenter att hitta något.

även en till fråga om du har koll.. på antagning.se har jag kollat på mina akademiska meriter där jag läser basår men på jag har ändå godkänt i några kurser men längst ner de står högskolepoäng totalt: står det 0. Varför? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
 
vad tror du chanserna är för mig om jag börjar söka redan nu?

Jag har haft tur att få bostad när jag sökt (som icke-student) och i mindre städer så då blir chansen stor nästan oavsett när du söker. Om du ska plugga i t.ex Jkpg kanske Bankeryd, Habo och Mullsjö kan bli billigare och bättre för dig.

Anura:

även en till fråga om du har koll.. på antagning.se har jag kollat på mina akademiska meriter där jag läser basår men på jag har ändå godkänt i några kurser men längst ner de står högskolepoäng totalt: står det 0. Varför? :s

Jag har inte pluggat på högskola (men ändå pluggat högskolekurs), så jag vet inte. Fråga SYO angående dina andra fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken skola är bättre JTH eller högskolan i Halmstad om man skall läsa till maskiningenjör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju bättre att kunna tacka nej till bostäder än att stå där med sin lilla väska och en tår i ögat utan ett hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
sök nu

samt till alla orter du sökt till


   
SvaraCitera