Aviseringar
Rensa alla

När skosnörena fastnar i trappan...


Ämnesstartare

Fan vad jobbigt när ens skosnörena fastnar i trappan och man ramlar h3h4


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Knyt skorna din spoling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Knyt skorna din spoling

Du kan vara ![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

se till att knyta skorna unge man!

Wanking_BC:

Knyt skorna din spoling

LOL wbc! jag drömde om dig för typ 10 min sen! hhaha jag fick låna en röd porsche som jag fick höra var din. men du hade lånat ut den till en kompis, och den kompisen hade lånat ut den till en annan kompis och denna hade lånat ut den till mig.

du va lite [shake][shake], när jag ringde upp dig för att berätta att jag hade porschen. av någon anledning bodde jag i mitt gamla hus o min granne hade på något sätt ett finger med i detta.

skulle iaf lämna tillbaka bilen till dig o jag tänkte att du nog inte ville låna ut din porsche till dina kompisar någe mer [y].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

skulle iaf lämna tillbaka bilen till dig o jag tänkte att du nog inte ville låna ut din porsche till dina kompisar någe mer .

hahahaha whut [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyckades fastna med tårna i en rulltrappa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Lyckades fastna med tårna i en rulltrappa

låter ju jätte smärtsamt :(. hur utvecklades situationen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

låter ju jätte smärtsamt :(. hur utvecklades situationen?

Hade skor på mig, tunna sandaler. Tror att jag höll på med mobilen eller ngt, så skulle jag gå av rulltrappan, men det gick inte pga satt fast och ramlade framåt! Hann ta emot mig så att jag inte slog i några vitala delar, men läskigt var det. Fullt med folk också. Och jag som alltid måste säga "OJOJOJ" alt svära jättehögtt när sådant händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Och jag som alltid måste säga "OJOJOJ" alt svära jättehögtt när sådant händer.

hahaha :p

men jag får en bild i huvudet att de där spetsarna i slutet av rulltrappan kördes in i dina tår a lá skräckfilms manér. så var det inte lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

skosnörena fastnar i trappan

Jag fantiserade hur skösnören fastnar i vanliga trappor på olika sätt... och jag skrattade... mycket[cute]Du måste mena rulltrappor, annars får du förklarar hur skosnören kan fastna i vanliga trappor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

inget svar

alltså jag menade inget illa fru isola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

men jag får en bild i huvudet att de där spetsarna i slutet av rulltrappan kördes in i dina tår a lá skräckfilms manér. så var det inte lr?

haha ramlade ju som tur var och fick loss dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina har aldrig fastnat. score


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hade s

hahahahah. klant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

hahahahah. klant.

Kanske gjorde det med flit för att visa andra hur de inte skulle göra!


   
SvaraCitera