Aviseringar
Rensa alla

när slutar kvinnor att växa i längden?


Ämnesstartare

detberorpå:

Tror dock du menar att det kan vara på olika sätt men behövde bara berätta det där som en tröst för mig själv

det är ju inte omöjligt att du växer lite till syster [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har hört att man slutar växa ett år efter man fått mens, stämmer ej på mig men stämmer säkert på nån.

trodde jag slutat växa typ förra året men har uppenbarligen vuxit 2 cm sen mitten av nian så jag blir väl bara längre och längre, hoppas på att sluta snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

växer än[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*på längden

Runt fyra år efter att de fått sin första mens har jag för mig.


   
SvaraCitera

madfox:

Jag har inte växt sen jag var 14 i alla fall. Är 175cm

Exakt samma här! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag slutade växa på längden när jag var typ 14, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

det är ju inte omöjligt att du växer lite till syster

Sant men man får förbereda sig fö det värsta[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slutade växa på längden när jag var typ 15-16.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Och vi har samma föräldrar, ingen av mina färldrar är btw långa

Min farfar är 175 cm, min farmor ~160 cm, och min farfars far var 186 cm. Min far blev 188 cm. Vad säger det?


   
SvaraCitera

Man ska typ växa tills man blir 18, olika för alla. Vet ej riktigt själv då jag är rökare och då stannar man i växten. [n]


   
SvaraCitera

växte tills jag fyllde 15 ca...[cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska sluta växa när man är typ i 20 års ålder eller efter mensen men vissa får ju mens tidigt vissa får ju inte den förens vid 16 17 års ålder. Jag fick min när jag var 12 och ett halvt ochg ändå så växte jag på mina armar och ben när jag var 17 18 år. sen när jag var mellan 20 - 23 så växte jag 1 - 2 cm på längden och jag är tjej. men nu växer jag inte mer. men man kan växa efter 20 år också för det har jag gjort. Så det är nog olika. Hur man äter och tränar. tex om man är liten ocgh man tränar för hårt då kan man stanna i växten helt och hållet och aldrig växa. men äter man nornmalt och tränar normalt så växer man. alla är nog olika alla männsikor mognar olika. Tex jag är typ 25 och jag ser ut som en tant redan XD[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns att jag var 146 cm i typ sexan. Är nu lång och ståtlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

Vet ej riktigt själv då jag är rökare och då stannar man i växten. [n]

får en kul bild i huvudet av en liten tjej med cigg i mungipan som står på en skolgård, 143 cm lång.


   
SvaraCitera

supergirl87:

men äter man nornmalt och tränar normalt så växer man.

Fast nä, det har väldigt mycket med arv att göra.


   
SvaraCitera