Aviseringar
Rensa alla

När stämplas man som billig,hora,slampa mm?


ajasl
Ämnesstartare

Okej jag undrar om man har legat medarrow-10x10.png fem killar vid 16 års åldern ocharrow-10x10.png inte varit tillsammans med dom men endå tyckt om dom,är man billig då? Är man slampa då? Vilket antal vid 16 års ålder tycker ni det är okej att ha legat med? Låt mig rätta mig (med billig menar jag inte "köpt" för sex utan mer lätt att få) förlåt för dåligt utryckande! Och jag har inte legat med fem utan undrar bara om det anses okej eller? Vilket antal "klassas" som okej för att inte bli stämplat med nått av allt det vi kan bli stämplade med?


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Du är aldrig billig eller en slampa. Om någon kallar dig för det så är det bara att bryta kontakten. Njut av att du har en sexualitet och kan leva ut den! 🙂


   
SvaraCitera

Hora är du när du säljer sex. Du får ligga med hur många du vill och ingen ska bry sig om det. Ta inte åt dig av sån skit!


   
SvaraCitera

Om man tar i beaktande hur dessa ord som "billig", "slampa", "hora" används i allmänhet stämmer väl det in på dig.

Men, dessa ord har ingen total allmängällande sanning i sig, det är bara vissa folks åsikter. Det du bör göra är att sluta värdera dessa människors åsikter och börja värdera de människors åsikter som säger att det är okej med lösa sexuella kontakter. Så länge du inte skadar någon, båda använder skydd, och båda är med på det ser jag inget fel med det.


   
SvaraCitera

En billig hora... Typ 100:- för ett blowjob, det är rätt billigt tror jag


   
SvaraCitera

Hora är när man säljer sex. Köp en ordbok till de som kallar någon för hora om den personen inte har det yrket.


   
SvaraCitera

De som kallar dig slampa, hora etc. som skällsord sysslar med slut-shaming. 
http://sv.wikipedia.org/wiki/Slut-shaming


   
SvaraCitera

Det har mindre med kvantitet att göra än kvalitet, där kvaliteten syftar på människorna du omger dig med.


   
SvaraCitera

När man är omgiven av ouppfostrade idiotiska svin.

Hjärta


   
SvaraCitera

När blir då en kille det? När anses han som billig/slampig? Svaret är tyvärr att han aldrig blir det, för han är av manligt kön och då är det automatiskt okej att han ligger med hur många han vill. Eftersom killar har sexuella behov, vilket tjejer absolut inte har (notera sarkasmen). Men helt seriöst, det är 2015... En sån här tråd borde inte ens existera. Och om folk röstar "Ja" så begränsar det kvinnans sexualitet. Om personer läser denna tråd och ser att några muppar röstat ja på frågan så är det större chans att de börjar med "slutshame". Jag klagar inte på tråden men helt ärligt, ska det seriöst behöva finnas en tråd som avgör hur många gånger en tjej kan ha samlag med en kille utan att bli kallad slampa? 


   
SvaraCitera