Aviseringar
Rensa alla

när stör man


Ämnesstartare

Pm_is_back:

. är det möjligt o få henen gilla mig nu?

Nej


   
SvaraCitera

Varför gillar du den här tjejen? Finns det inte någon annan, som inte dissar dig? Visst, utmaningar är roliga. Men att ringa henne om hon avvisat dig? Förlåt, men hon kommer bara tycka att du är jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pm_is_back:

Jag blev dissad en gång av henne hahaha!

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Nej

vf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pm_is_back:

vf?

Pm_is_back:

jag har sagt till henne 2 ggr att jag vill ringa henne

Pm_is_back:

" det spelar ingen roll om du ringer eller inte"

Pm_is_back:

jag fattar inte henne!

Pm_is_back:

Jag blev dissad en gång av henne

Pm_is_back:

så sa att hon hade kille(hon ljög asså)

Pm_is_back:

hon ville bara bli av med mig

Pm_is_back:

det var mitt fel

Pm_is_back:

hon sa att hon hade en kille!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Men att ringa henne om hon avvisat dig? Förlåt, men hon kommer bara tycka att du är jobbig.

Är det sant? men jag vet inte alla säger olika så man vet ej vad man ska tro på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pm_is_back:

Är det sant? men jag vet inte alla säger olika så man vet ej vad man ska tro på

Jag tycker att du skall ge det ett försök! Men bli inte förkrossad om du inte lyckas, det är "så det är".
De flesta killar är sådär lite halvdumma (och även jag), förstår inte när man skall sluta ungefär. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

De flesta killar är sådär lite halvdumma (och även jag), förstår inte när man skall sluta ungefär. 🙂

Jag ska ringa henne o veta hennes reaktion men ska inte bjuda ut henne! men när jag ringer henne, vad ska jag snakka om? typ vilka ämnen ?


   
SvaraCitera

Pm_is_back:

Är det sant? men jag vet inte alla säger olika så man vet ej vad man ska tro på

Hon lär bli smickrad, men berätta åt sina kompisar vilken djävla idiot till stalker hon har. Men ta den risken, du. Fast ja, man måste ju kämpa för vad man vill ha. Men var beredd på det värsta.

Pm_is_back:

när jag ringer henne, vad ska jag snakka om? typ vilka ämnen ?

Typ fråga vad hon gör, vad hon gjort idag, osv. Ställer hon inga motfrågor eller låter sur/irriterad, säg att du måste sluta. Du behöver inte ha världens planer på vad ni ska prata om, det brukar lösa sig:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte så smart kanske att lära känna varann enbart via sms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Hon lär bli smickrad, men berätta åt sina kompisar vilken djävla idiot till stalker hon har.

hur menar du?
asså jag fattade inte dein menin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Typ fråga vad hon gör, vad hon gjort idag, osv. Ställer hon inga motfrågor eller låter sur/irriterad, säg att du måste sluta. Du behöver inte ha världens planer på vad ni ska prata om, det brukar lösa sig:)

Vilken tid är bäst o ringa? fredag kväll?


   
SvaraCitera

Pm_is_back:

hur menar du?

Alltså, om jag tänker på mig själv och mina kompisar. Om en kille jag enbart smsat med och som jag dessutom avvisat, en dag ringer mig. Jag lär bli glad över att ha en beundrare, men jag kommer mest troligt berätta åt mina kompisar om dig. Fast jag vet ju inte hur hon fungerar.

Pm_is_back:

Vilken tid är bäst o ringa? fredag kväll?

Inte fredagkväll! Fredagar är planerade, då umgås hon antingen med vännerna eller har myskväll med familjen. Men ja, någon eftermiddag... i stort sett vilken dag som helst förutom Fredag/Lördag 😛

Du behöver inte planera så mycket, det kommer lösa sig:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pm_is_back:

kan ni några magnet meningar? hur ska jag få henne bli mer intresserad?

inte min starka sida, hör av dej om du är ute efter det omvända, då kan jag hjälpa dej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

men jag kommer mest troligt berätta åt mina kompisar om dig. Fast jag vet ju inte hur hon fungerar.

a men vad kommer du säga? typ" den där idioten släpper mig inte. han ringer i ringer"
Jag tror jag måste skita i det! ska nog radera hennes nummer! det e bäst! du hade rätt! vf ska man gåefter ngn som man blivit dissad av!


   
SvaraCitera