Aviseringar
Rensa alla

När tjejer skrattar åt killars skämt


Ämnesstartare

Hallå alla tjejer, här kommer en fråga till er! [y]

Det är ju ganska så omtalat att om en tjej gillar en kille så skrattar hon i stort sett åt all han säger. Men är det bara "låtsas-skratt" för att killen ska känna sig uppskattad och rolig, eller blir han verkligen så mycket roligare om ni gillar honom?

Är det bara låtsas-skratt, så är det ju bara elakt att ge honom falska förhoppningar...


   
Citera
Ämnesetiketter

är nåt kul: skrattar jag även om ja hatar snubben (kan skratta inombords också)

är nåt tråkigt o ja gillar killen: trycker upp mitt fejs i hans ansikte o SKRATTAR HÖGT O BA FAN VA ROLIII DU E KNULLA MIG


   
SvaraCitera

kråååkan:

skrattar hon i stort sett åt all han säger. Men är det bara "låtsas-skratt" för att killen ska känna sig uppskattad och rolig, eller blir han verkligen så mycket roligare om ni gillar honom?

alltså. lol. jag skrattar när något är roligt, oavsett vem det är

men vi säger, om jag är kär i någon, umgås med den, och den drar skämt, skrattar jag ändå även om skämten inte är roliga iom att jag blir så fnittrig och cp när jag är kär haha


   
SvaraCitera

crushh:

jag blir så fnittrig och cp när jag är kär haha

hej sandra
du är den enda i världen som är sån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crushh:

skrattar jag ändå även om skämten inte är roliga

Det är just det här jag menar. Det är ju ren ondska! [n]


   
SvaraCitera
Åtta

Alltså, om en tjej skrattar åt ett skämt så är det för att hon inte vill låtsas om att hon inte förstod det.


   
SvaraCitera

kråååkan:

Men är det bara "låtsas-skratt" för att killen ska känna sig uppskattad och rolig, eller blir han verkligen så mycket roligare om ni gillar honom?

Nej. Det kallas för "girl humour."

Tjejer skrattar åt i stort sett allt en kille säger om hon finner honom attraktiv.


   
SvaraCitera

Öh. Skrattar åt skämt, historier och andra saker som kan tänkas vara roliga - oavsett vilket kön personen som råkar berätta eller göra detta har.


   
SvaraCitera

kråååkan:

Men är det bara "låtsas-skratt" för att killen ska känna sig uppskattad och rolig,

Nej..
Jag skrattar åt det som är roligt.
Fejk-skratt.. [n]


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Hehu

Betyder det här att det finns tjejer som finner oss attraktiva, eller är vi roliga på riktigt? Vilket känns mest troligt? [shake]


   
SvaraCitera

sant, ingwen kille säger någonsin något roligt


   
SvaraCitera

serenity:

hej sandra
du är den enda i världen som är sån

[wink]

kråååkan:

Det är just det här jag menar. Det är ju ren ondska!

hahaha men om man inte e kär skrattar man ju inte om skämten suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Betyder det här att det finns tjejer som finner oss attraktiva, eller är vi roliga på riktigt?

Hahaha, jag vet inte. Jag blev helt ställd!

Åtta:

Vilket känns mest troligt? [shake]

Jag tror det är troligare att vi är roliga på riktigt. Eller... vad fan... jo, det är väl i alla fall bra mycket troligare än att vi är attraktiva?


   
SvaraCitera

crushh:

[wink]

okej vet inte vem du e


   
SvaraCitera

skämtar sällan med tjejer för jag sysslar bara med situationskomik, det uppstår sällan situationer mellan tjejer och mej [n]


   
SvaraCitera