Aviseringar
Rensa alla

När tjejer skrattar åt killars skämt


Åtta

Penstrokes:

Jag tror det är troligare att vi är roliga på riktigt. Eller... vad fan... jo, det är väl i alla fall bra mycket troligare än att vi är attraktiva?

Alltså jag vet fan inte. De kanske har varit (eh, eller är, kanske) blinda, och har således endast funnit våra röster attraktiva? Det känns ju nästan troligare än alternativet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Tjejer skrattar åt i stort sett allt en kille säger om hon finner honom attraktiv.

Borde man då bli glad eller ledsen om hon skrattar?
"Åh alla dessa skratt... Så fulla av lögner... Jag är inte rolig egentligen... [n]"
"Fast å andra sidan så gör hon det ju för att hon gillar mig! [y]"
Vilken kuggfråga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

serenity:

trycker upp mitt fejs i hans ansikte o SKRATTAR HÖGT O BA FAN VA ROLIII DU E KNULLA MIG

Ja men, ungefär så.[rolleyes]
Gillar jag inte personen så försöker jag tänka på hundbajs, för det lärde jag mig av en komiker. Då skrattar man inte. Alltid.
Är killen jag gillar tråkig så är jag förmodligen inte intresserad av honom. Annars barmhärtighetsskrattar jag åt/med de flesta som behöver det.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Alltså jag vet fan inte. De kanske har varit (eh, eller är, kanske) blinda, och har således endast funnit våra röster attraktiva? Det känns ju nästan troligare än alternativet.

Eller så kanske de inte uppfattar oss som killar, utan som nån sorts könlösa clowner. Det låter ganska troligt, tycker jag.


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Det låter ganska troligt, tycker jag.

Åtminstone mer troligt än alla andra scenarion jag kan komma på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Åtminstone mer troligt än alla andra scenarion jag kan komma på.

Jag kan tänka mig det. Jag minns exempelvis på UM-träffen när vi fick en liten ring av kvinnor runt oss, som skrattade åt oss. Jag menar, står det två gycklare på torget ställer ju sig folk i en ring runt dem och skrattar också.


   
SvaraCitera

serenity:

okej vet inte vem du e

jag e sandra. [crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

står det två gycklare på torget ställer ju sig folk i en ring runt dem och skrattar också.

Det kan även tänkas vara sant för dvärgar och handikappade också. Så jag tror att trådskaparen har fel i sin tes.


   
SvaraCitera

crushh:

jag e sandra. [crazy]

D vet ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Så jag tror att trådskaparen har fel i sin tes.

Trådskaparen har aldrig fel! [no-no] Kom ihåg det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det kan även tänkas vara sant för dvärgar och handikappade också. Så jag tror att trådskaparen har fel i sin tes.

Eller så är vi jämställda med dvärgar och handikappade? Du är ju nästan motsatsen till en dvärg. Och jag är ju handikappad.


   
SvaraCitera

serenity:

D vet ja

ja ja e din flick vän


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Eller så är vi jämställda med dvärgar och handikappade? Du är ju nästan motsatsen till en dvärg. Och jag är ju handikappad.

Jo, det var precis så jag tänkte. Jättar är nog likställda med dvärgar, skulle man kunna säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

så försöker jag tänka på hundbajs

Då garvar man ju för att det är så tråkigt ju [sad]XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jo, det var precis så jag tänkte. Jättar är nog likställda med dvärgar, skulle man kunna säga.

Och handikappade är likställda med... handikappade.


   
SvaraCitera