Aviseringar
Rensa alla

När var senaste gången du kissade på dig?


Jag kissade lite på byxan senast idag. Bara några droppar men ändå.


   
SvaraCitera
smisk

jaag_91_:

HAHAHA XD du tar fan priset

[bigsmile][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag var liten.

Men kvinnorna här ljuger nog, vi vet alla hur det talas om "urinläckage" på tv.. ni tjejer har alltså blöjor på er.. om inte nu så kommer ni kanske att behöva 😀[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen aning.


   
SvaraCitera

rbb:

Alldeles för nyligen, därav tråden.

Utveckla? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var typ 9-10.


   
SvaraCitera

Jag var typ 5, det var sista året på dagis iaf. Vi hade varit i skogen hela dagen men det var myror där så jag vågade inte kissa där. När vi kom tillbaka till dagiset sprang jag allt jag orkade till toan men det var upptaget, så jag stod och hoppade och ryckte i dörrhandtaget aslänge och när personen äntligen öppnade dörren kunde jag inte hålla mig längre [sad]

JKNUG:

vi vet alla hur det talas om "urinläckage" på tv

Jag hatar den reklamen, typ en på tusen kanske har sånt, dom får det att verka som att alla har det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

[love]

du är så söt [love]


   
SvaraCitera

Jag kommer ihåg en gång när vi satt i klassrummet och jag vågade inte säga till att jag behövde kissa och sen så blev det en pöl på och nedanför min stol. Jag fick låna kläder i den röda lådan i kapprummet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Men kvinnorna här ljuger nog, vi vet alla hur det talas om "urinläckage" på tv.. ni tjejer har alltså blöjor på er.. om inte nu så kommer ni kanske att behöva 😀

Ser du 10-20-åtingar i den reklamen? AJUSTE HE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Ser du 10-20-åtingar i den reklamen? AJUSTE HE

Hehe, erkänn nu att du gör det. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Jag kommer ihåg en gång när vi satt i klassrummet och jag vågade inte säga till att jag behövde kissa och sen så blev det en pöl på och nedanför min stol. Jag fick låna kläder i den röda lådan i kapprummet.

xD
känder igen det där [blush] fick dock låna kläder av en vän som hade kläder i "om-det-blir-regn-och-man-blir-blöt"skåpet


   
SvaraCitera

Kakans Moder:

känder igen det där fick dock låna kläder av en vän som hade kläder i "om-det-blir-regn-och-man-blir-blöt"skåpet

min lärare ulla-britt tog hand om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Hehe, erkänn nu att du gör det.

Aldrig, aldrig. XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

min lärare ulla-britt tog hand om mig.

min käre före detta vän Axel lånade ut kläder till mig ,det var snällt (a)


   
SvaraCitera