Aviseringar
Rensa alla

När vi har sex är det bara han som bestämmer, jag känner mig obekväm


Ämnesstartare

Jag känner mig trygg med min pojkvän. Jag är bekväm och vågar vara mig själv.. Men när det kommer till sex, så är jag inte riktigt bekväm. Jag har fått för mig att jag är dålig på att rida av honom. När jag försöker lägga mig ovanpå honom så får jag inte rida av honom länge, han vänder på mig tillslut och det är liksom han som vill bestämma vad vi ska köra för ställning. Jag vill också bestämma ibland, jag vill ligga ovanpå honom för då har jag lättare att komma, och efter jag kommit så kan väl han köra den ställningen han vill så att han kan komma efter mig?? Men det känns som att han bara tänker på sig själv, han vill komma och sen bryr han sig inte om jag kommer eller inte. Han är jättesnäll annars osv, han behandlar mig som en prinsessa. Men när det kommer till sex känner jag mig bara dålig och osexig i sängen med honom. Beror detta på mig? För det tar lång tid för honom att komma så får jag för mig att det är mitt fel också.. Att jag gör fel eller att han inte tycker det är skönt. Så när det tar lång tid för honom att komma, är det mig det är fel på då? Ni killar kan gärna svara.. och hur ni upplever det här. När ni har sex, har ni någon gång svårt att komma utan att det är tjejens fel? 

Önskar att jag kände mig mer bekväm när det kommer till sex med honom, och att jag fick vara med och bestämma när vi har sex. I mitt förra förhållande kände jag mig mer delaktig under sexet, och vi båda kom alltid under sexet. I mitt nuvarande förhållande är det nästan bara alltid han som kommer. 


   
Citera

Tycker att du ska berätta för honom att du känner såhär. Troligtvis har han bara inte tänkt på det. Om du berättar för honom kommer han troligtvis låta dig bestämma mer i sängen. Om han inte får veta vad han gör fel så kan han ju inte förbättra sig. Samma sak om han tycker att du gör något fel så vore det ju bra  om han berättade det för dig så du kan ändra på det. Tumme upp


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Det enklaste du kan göra är att du snackar med honom ang detta, ELLER så är du otroligt dominant i sängen. Fast din kille kanske är en sån person som föredrar att vara den personen som är dominant.Skål Lycka till


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

Prata med honom, det är det enda. Berätta att du tycker det är skönare att rida honom. Och prata under sexet, fråga honom om han tycker det är skönt när du gör såhär. Eller sådär osv. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Det här måste du prata med honom om. Det är inte okej att bara anta att det man själv vill är vad den andra också vill.


   
SvaraCitera