Aviseringar
Rensa alla

Nära har börjat ta droger! HJÄLP!


Ämnesstartare

JoeDavala:

Jag tror du ljuger lite. Sprutor tar det tid med innan man börjar med de. Det är ingen vilken 15åring som helst gör.. Visst han kan väl röka lite braj men det är inte ovanligt för en 15åring att göra. Så låt han göra vad han vill i SITT liv.

Eeeh ear sjutton fick du 15 ifrån?? Han är 18 år!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt honom ta droger, finns knappast något anant att göra som är värt tiden.


   
SvaraCitera

Pumpkin:

Jag vet att jag gör det av den anledningen

"Knarkar" du ? .. pallaaaaah .


   
SvaraCitera

Riiikard:

Knarkar" du ? .. pallaaaaah .

Aha.


   
SvaraCitera

Tja, tar han sprutor så låter det ju rejält allvarligt i mina öron. Vet inte om det finns några lättare droger som tas intravenöst. Har din kompis konfronterat sin vän om det?

JoeDavala:

Jag tror du ljuger lite. Sprutor tar det tid med innan man börjar med de. Det är ingen vilken 15åring som helst gör.. Visst han kan väl röka lite braj men det är inte ovanligt för en 15åring att göra. Så låt han göra vad han vill i SITT liv.

Jag vet femtonåringar som tagit sprutor.


   
SvaraCitera

Stringburka:

om det finns några lättare droger som tas intravenöst.

All, i saltform, isolerad psykedelia kan tas intravenöst, men det är lite väl ambitiöst.


   
SvaraCitera

Shortyy:

Eeeh ear sjutton fick du 15 ifrån?? Han är 18 år!

Ja då ska du verkligen inte bry dig alls! Jösses människa låt han va!


   
SvaraCitera

Det här gör mig så deprimerad. Sådana patetiska människor borde bara låsas in och hållas borta från genpoolen.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chamaeleo:

Det här gör mig så deprimerad. Sådana patetiska människor borde bara låsas in och hållas borta från genpoolen.

TS eller personen tråden handlar om?


   
SvaraCitera

wout:

TS eller personen tråden handlar om?

Pundaren såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh noes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chamaeleo:

Pundaren såklart.

Jasså? I min hjärna kändes det mer logiskt att avliva gnällfittan.


   
SvaraCitera

För det första, Formulera situationen bättre. Att bara skriva ''min komppis knarkar sprutknark, hjälp!'' är ungefär på samma nivå som att skriva ''jag mår dåligt, vad ska jag göra?!''. Du får ge en lite bättre inblick i vad som försigår för att vi ska kunna komma nånstanns med det du påstår är ett missbruk.
Nån annan skrev dessutom att en femtonåring inte skulle kunna ge sig på intravenös administration, hur i helvete tänkte du där, gå och dö.


   
SvaraCitera

Chamaeleo:

Det här gör mig så deprimerad. Sådana patetiska människor borde bara låsas in och hållas borta från genpoolen.

Är ansiktspalmen ett tecken på att du är ironisk? Det här gör mig deprimerad.


   
SvaraCitera

låt honom göra som han vill. fast personligen tycker jag inte om folk som skjuter. eller, skjuter han rektalt så låt honom fortsätta, det är roligt 🙂


   
SvaraCitera