Aviseringar
Rensa alla

Näsblod


Ämnesstartare

Vaknade ännu en gång upp med näsblod efter en tupplur i sängen [shake] pappa blev lite rädd när jag var blodig i hela ansiktet. [y]


   
Citera

oki


   
SvaraCitera

Gillar näsblod, det ger mig en slags lust att städa efter mig [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jaha?


   
SvaraCitera

jaha?? *vicktig*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AA näsblod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jaha?? *vicktig*

Det stavas viktigt flicka lilla!


   
SvaraCitera

szfgjdf:

Det stavas viktigt flicka lilla!

skrev inte viktigt skrev vicktig=)=)


   
SvaraCitera

Aldrig haft näsblod. Tror jag skulle svimma om det började forsa blod ur näsan på mig.


   
SvaraCitera

sötnos:

Tror jag skulle svimma om det började forsa blod ur näsan på mig.

brukar inte forsa!


   
SvaraCitera

Det har kommit blod ur min näsa dagligen i flera månader :pPpPpPpPpPpP


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

brukar inte forsa!

På de jag har sett forsar det nästan varje gång.
Hade en pojkvän som blödde näsblod otroligt lätt. Var alltid rädd för att råka stöta till näsan för hårt så att han skulle blöda på mig. D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Var alltid rädd för att råka stöta till näsan för hårt så att han skulle blöda på mig. D:
har jag gjort många gånger [sad] ekliigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szfgjdf:

Vaknade ännu en gång upp med näsblod efter en tupplur i sängen pappa blev lite rädd när jag var blodig i hela ansiktet.

Vänta, jag ska bara ta fram mitt careblock och anteckna detta. Sen ska jag ta careblocket och stoppa på det i min carebox. Där inne så kommer min carebear att bry sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

join993:

Vänta, jag ska bara ta fram mitt careblock och anteckna detta. Sen ska jag ta careblocket och stoppa på det i min carebox. Där inne så kommer min carebear att bry sig.

aaa gör det, tror din carebjörn kommer läsa det lika många gånger som sekunder det tog för dig att skriva detta extremt coola inlägg [blush]


   
SvaraCitera