Aviseringar
Rensa alla

Näsblod


nånting nånting ytliga blodkärl, sök upp läkare som kan fixa det, min syster har haft samma problem och jag hade det efter att jag legat hemma svårt sjuk i flera veckor och sen börjat träna igen, näsan bara forsade rött


   
SvaraCitera

Åh vaknade efter midsommar med massa blod överallt. Visade sig kommit från näsan. Hur det började blöda är fortfarande ett mysterium och finnes endast bakom de svarta luckorna från kvällen innan [party][party]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Åh vaknade efter midsomma

Det var väldigt viktigt att berätta att det var efter midsommar också ? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Det var väldigt viktigt att berätta att det var efter midsommar också ? [bigsmile]

Ja klart det var. [no-no]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Kroppen och Sjukdomar


   
SvaraCitera

Nintendo:

Det har kommit blod ur min näsa dagligen i flera månader :pPpPpPpPpPpP

Du borde nog kolla ditt vitamin b12-värde.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Du borde nog kolla ditt vitamin b12-värde.

Har pratat med sköterska och hon trodde att det berodde på att det varit så kallt i vinter och det skadat slemmhinnorna i näsan (enligt henne var det flera som haft liknande problem) + har allerginässpray med kortison i, vilket kan förvärra problemen :c


   
SvaraCitera

Nintendo:

Har pratat med sköterska och hon trodde att det berodde på att det varit så kallt i vinter och det skadat slemmhinnorna i näsan (enligt henne var det flera som haft liknande problem) + har allerginässpray med kortison i, vilket kan förvärra problemen :c

Ah, det låter rätt rimligt.


   
SvaraCitera

Blödde näsblod i en timme en gång.
Det bara rann och rann och rann.
Koagulerade i halsen om jag råkade luta mig bakåt, så jag spottade upp blodslemklumpar.
Fick sitta med ansiktet över en skål, för pappret blödde bara igenom.

Mm det var nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter mumsigt krasch [rolleyes]
Var faktiskt hos läkaren för bla detta. Hon kollade efter ytliga blodkärl elr något men sa att jag skulle avvakta lite, men om det händer igen ska jag ringa [confused]


   
SvaraCitera

För att du drog tjack innan du lade dig? [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera