Aviseringar
Rensa alla

Näsblod


Ämnesstartare

Nachac:

Lutar du huvudet bakåt och täpper till där rinner det inte, det slutar också blöda efter ett par minuter.

Det rinner ju ned en del innan man hunnit täppa till och det vill jag ej ha i munnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det rinner ju ned en del innan man hunnit täppa till och det vill jag ej ha i munnen.

Du har uppenbarligen ingen teknik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag har haft det runt 5 ggr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Tror jag har haft det runt 5 ggr.

i ditt liv? låter bra isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ej blött mycket med varje gång jag snyter mig så kommer det blod. Jag tror att mina allergimediciner förstör saker i min näsa [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du knarkar för mycket, Isola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har ej blött mycket med varje gång jag snyter mig så kommer det blod. Jag tror att mina allergimediciner förstör saker i min n

[sad] Brukar få störtblödningar jämt när jag är förkyld eller använt nässpray. Vet att jag egentligen inte borde använda det men när jag är sjuk och knappt kan andas med näsan så måste jag ju. Så varenda gång när jag tvättat ansiktet och öppnar ögonen igen så är hela handfatet fullt av blod [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du knarkar för mycket, Isola.

probably


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Brukar få störtblödningar jämt när jag är förkyld eller använt nässpray

Det låter ej bra [sad] Jag hade tjej i min gymnasieklass som hade störtblödningar, hon fick bränna i näsan tillslut. Hon fick till och med åka till akuten en gång eftersom det inte slutade blöda, läskigt [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

on fick till och med åka till akuten en gång eftersom det inte slutade blöda, läskigt [cry]

[cry][cry]lär få göra snart
har hört att man bara kan bränna precis när det blöder? så att de vet var de ska bränna liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har hört att man bara kan bränna precis när det blöder? så att de vet var de ska bränna liksom

Ja, tror det är så. Det tog lång tid innan hon fick bränna eftersom det flera gånger hann sluta blöda innan de fick tid att behandla henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså va? vad lite ni blöder.. När jag var liten var det jätteofta, typ såfort någon nuddade näsan. När jag var "tonåring" blödde jag när jag - ätit dåligt, var trött, var jättearg/ledsen, osv.

men det har blivit bättre nu


   
SvaraCitera

Det händer mig ibland. Mkt vanligt enligt vårdguiden. Har man börjat blöda kan det dessutom börja blöda igen på samma ställe senare. Eftersom man rör på nästan hela tiden kan det ta tid innan det läker ut ordentligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur emo är det inte att fota sitt eget blod [shake] Vad är syftet med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fått näsblod en gång. Blev slagen i ansiktet av en elak dörr när jag var liten.


   
SvaraCitera