Aviseringar
Rensa alla

Näspiercing


Ämnesstartare

lemuu:

inte än [smile]

[tard]


   
SvaraCitera

lemuu:

näsvingepiercing

lemuu:

pierca naveln

Båda är jäkligt mainstream och opersonliga enligt mig, men sure, om du vill, go for it.

Och förresten. Varför skulle en vinröd plutt på näsan symbolisera dåliga saker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pegamixel:

Och förresten. Varför skulle en vinröd plutt på näsan symbolisera dåliga saker?

men jag menade inte plutten, utan hålet, jag tar den som en belöning för mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

men har hört att man kan bli blind

Blind? Nä? Jag har bara hört talas om att du kan bli blind eller förlamad av bri​dge? Men det blev inte jag, så vet inte om det är sant heller.

lemuu:

gör det inte cp ont?

För mig gjorde det cp ont, jepp. Men det var för att jag tog piercingen med en pistol (gör inte det) och för att det är mycket brosk där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suckertrainblues:

För mig gjorde det cp ont, jepp. Men det var för att jag tog piercingen med en pistol (gör inte det) och för att det är mycket brosk där.

ah okej, jo de är rätt tjockt där så..

Suckertrainblues:

Blind? Nä? Jag har bara hört talas om att du kan bli blind eller förlamad av bri​dge? Men det blev inte jag, så vet inte om det är sant heller.

o fan, har hört att de är en nerv i näsan som tillhör synen , men ah jag vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

nerv i näsan som tillhör synen

Oookej. Jag tror inte du behöver oroa dig för det. Jag har aldrig i hela mitt liv hört talas om någon som blev blind för att hon tog hål i näsan. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suckertrainblues:

Jag har aldrig i hela mitt liv hört talas om någon som blev blind för att hon tog hål i näsan. [crazy]

okej :p nej är mest rädd för det ska göra för ont , fegis jag är, första piercingen [cute] (om de 4 o öronen inte räknas vill säga hah)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

man kan bli blind

Träffar nålen i ögat så är risken stor att du blir blind, ja.
Annars? Nej.

lemuu:

cp ont

Den känns, det gör den definitivt. Jag har två i vänstra näsvingen och varje gång jag piercade den så tårades mina ögon nåt så förbannat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NickoKick:

så tårades mina ögon nåt så förbannat.

ja precis, för det är en synnerv där [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

ja precis, för det är en synnerv där [smile]

Hahaha eller inte! Synnerven sitter bakom ögat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det sitter nerver till lite allt möjligt lite överallt i ansiktet... Men riktiga piercare vet hur det ligger till med den saken, och kommer således inte att göra dig blind. Det där är för övrigt mest skrämselprogpaganda.

Klart som fan att det gör ont. Fast ont brukar följas av adrenalin, så det är helt okej ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då är man nypiercad nu ;p , hur ska man tvätta det? Alltså, inuti med eller?

DSC07529.JPG


   
SvaraCitera

lemuu:

gör det ondare och pierca naveln då o är det dyrare?

För att symbolisera någon annan svår period? [zzz]


   
SvaraCitera

lemuu:

Då är man nypiercad nu ;p

Vad fint. [smile] Man ser verkligen att det representerar en jobbig period i ditt liv. [smile] Hoppas det har gått över för dig nu. [smile] Bra initiativ att ta en piercing för att representera det. [smile] Fint. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moribund:

Fint. [smile]

ja jag ville ha något som belöning eller så verkligen.. nåt som visar mig själv att, jag klarar detta! tack [smile]


   
SvaraCitera