Aviseringar
Rensa alla

Näsplastik


Ämnesstartare

Någon som känner till en bra klinik där man kan göra en näsoperation? Eller möjligtvis någon bra läkare? Gärna kring Stockholmsområdet.

Ser ut som att det är dyrast i Nackakliniken, men det kanske ändå är bäst där? 


   
Citera

Om du nu nödvändigtvis känner att du måste operera näsan, så är det nog en fördel om du inte snålar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Om du nu nödvändigtvis känner att du måste operera näsan, så är det nog en fördel om du inte snålar. 

Sant. Tänker bara varför andra kliniker, där det är billigare, skulle vara sämre? De kan väl vara minst lika bra? Men man vet ju inte... Dyrt behöver alla gånger inte betyda bra.


   
SvaraCitera

Pengar ska absolut inte spela någon roll i sådana här sammanhang. De som är bra är oftast dyra. Du vill inte få en massa infektioner och/eller en förstörd näsa.


   
SvaraCitera

candycrush: Sant. Tänker bara varför andra kliniker, där det är billigare, skulle vara sämre? De kan väl vara minst lika bra? Men man vet ju inte... Dyrt behöver alla gånger inte betyda bra.

Det lär väl finnas någon bra ställe där kliniker blivit recenserade/bedömda. Googlade lite snabbt bara och hittade denna:

http://www.kosmedics.se/sok.php?&Geo=0&Geo2=0&Treatment=0&Type=0&Search=nacka


   
SvaraCitera

Framtidis länkade en bra lista på vilka plastikkirurger som var godkända enl vaddetnuvar för längesedan minns jag. Kanske hon ser detta inlägg och länkar den igen om hon minns den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Pengar ska absolut inte spela någon roll i sådana här sammanhang. De som är bra är oftast dyra. Du vill inte få en massa infektioner och/eller en förstörd näsa.

Aa, precis! Men om något skulle gå fel, är man alltid försäkrad då? Eller måste man sedan 6 månader tillbaka ha hemförsäkring (eller vad det nu är för försäkring som krävs, har ingen koll) ? 

Buddah:

Det lär väl finnas någon bra ställe där kliniker blivit recenserade/bedömda. Googlade lite snabbt bara och hittade denna:

http://www.kosmedics.se/sok.php?&Geo=0&Geo2=0&Treatment=0&Type=0&Search=nacka

Vad söt du är! Tack! Nackakliniken på topp, ja. Lär kosta mig dryga 50 000, men det kanske är värt det.


   
SvaraCitera

candycrush: Vad söt du är! Tack! Nackakliniken på topp, ja. Lär kosta mig dryga 50 000, men det kanske är värt det.

Så länge du inte har en riktig kråknäsa så ser inte jag riktigt värdet i det. Å andra sidan så vet jag ju inte, du kanske mår jättedåligt över din näsa och då är det väl inte helt bortslösade pengar kanske. 

Skulle dock råda dig att undvika att låna pengar till plastikkirurgi. Bättre att hosta upp cash. 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Så länge du inte har en riktig kråknäsa så ser inte jag riktigt värdet i det. Å andra sidan så vet jag ju inte, du kanske mår jättedåligt över din näsa och då är det väl inte helt bortslösade pengar kanske. 

Skulle dock råda dig att undvika att låna pengar till plastikkirurgi. Bättre att hosta upp cash. 

Ja alltså har ingen kråknäsa så, men den är väldigt asymmetrisk och jag tänker på hur mycket jag skäms över den varenda dag. Har märkt att jag omedvetet undviker att visa mig i profil. Så det är nog värt det. Ja, jag ska försöka spara ihop nu. 


   
SvaraCitera

candycrush:

Aa, precis! Men om något skulle gå fel, är man alltid försäkrad då? Eller måste man sedan 6 månader tillbaka ha hemförsäkring (eller vad det nu är för försäkring som krävs, har ingen koll) ? 

Vad söt du är! Tack! Nackakliniken på topp, ja. Lär kosta mig dryga 50 000, men det kanske är värt det.

jag vet inte riktigt.. men fråga allt sådant under konsultationen! bli också medlem på ett forum för plastikoperationer där du kan ta del av andras kunskap och erfarenheter (samt ta dem och all utseendehysteri där med en nypa salt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jag vet inte riktigt.. men fråga allt sådant under konsultationen! bli också medlem på ett forum för plastikoperationer där du kan ta del av andras kunskap och erfarenheter (samt ta dem och all utseendehysteri där med en nypa salt)

Haha söt 🙂 Bra idé! Var kan man hitta ett sådant forum? 


   
SvaraCitera

candycrush:

Haha söt 🙂 Bra idé! Var kan man hitta ett sådant forum? 

googla. finns flera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

googla. finns flera.

Tack!! Hjärta


   
SvaraCitera