Aviseringar
Rensa alla

nästa förhållande


Har jag sagt att jag inte vet någonting om det då? Bara för att jag inte visste en ända sak om vad som passade sig att säga eller inte, så vet jag alltså INGENTING ALLS? Förvånad Va va?!! Gråter


   
SvaraCitera

43434343:

Jag har svårt att se hur du kan kritisera något du inte vet någonting om. 

Och har jag sagt att jag inte vet någonting om det då, bara för att jag inte visste en enda liten sak om vad som passade sig att säga eller inte, så vet jag INGENTING ALLS? Förvånad Va va??! Gråter


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Och har jag sagt att jag inte vet någonting om det då, bara för att jag inte visste en enda liten sak om vad som passade sig att säga eller inte, så vet jag INGENTING ALLS? Förvånad Va va??! Gråter

Det är tydligt du inte kan ha någon riktig kunaksp om Islam, mer än den media och hatsajter givit dig, om du inte vet det alldra första och viktigaste i min religion. 


   
SvaraCitera

43434343:

Det är tydligt du inte kan ha någon riktig kunaksp om Islam, mer än den media och hatsajter givit dig, om du inte vet det alldra första och viktigaste i min religion. 

Fast tänk så vet jag en massa då, förutom just det... 😉


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Fast tänk så vet jag en massa då, förutom just det... 😉

Inte särskilt troligt med tanke på det du tidigare skrivit.


   
SvaraCitera

Är väl ganska individuellt egentligen, men jag skulle säga att typ en månad minst skulle kännas rätt.


   
SvaraCitera

-No humanity-:
Asså det får väl du bestämma helt själv. När du känner dig redo för ett nytt förhållande så är det ju rätt tid? Tycker jag iaf.

Bästa svaret! ^^


   
SvaraCitera

Sofia333:
Hur länge bör man vänta innan man blir ihop med en annan efter sitt ex?

Det beror ju lite på situationen eller läget liksom


   
SvaraCitera

Du bör vänta för alltid, kärlek existerar inte, det ända den finns för är för vi ska må skit o hata oss själva... Även om du älskar den personen så fejkar den ändå bara känslorna tillbaka...


   
SvaraCitera

När du känner av acceptans, att gjort är gjort. Man kan försöka att helst inte ersätta personen genom att ivrigt leta efter ett nytt förhållande.

Finns ingen speciell tid när man ska leta på nytt utan det är mer en individuell känsla som du får känna efter på. Känner man att tankarna oftast går till exet så är man nog inte förberedd.

Ta ett steg i taget bara, varför stressa liksom?


   
SvaraCitera