Aviseringar
Rensa alla

Nästa resmål?


Ämnesstartare

Ska till London snabbt under lovet, sen efter det Tunisien [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tillbaka till Uganda när lovet närmar sig sitt slut [smile]


   
SvaraCitera

Förmodligen så blir min nästa utlandsresa till Danmark, men eftersom det är så nära så räknas det inte.

Funderar på att åka till Shanghai med uppenbar, det verkar spännande. Även om jag kommer att hata allt vad Kina heter, förrutom risbrännvinet.


   
SvaraCitera

Hälsa på bror i Luxemburg i påsk, kanske.


   
SvaraCitera

Mitt hopp är att kunna dra iväg på en av världens största elektronikmässor... elektronikmässan i HongKong om några månader. Den är två gånger per år... vår o höst.

http://hkelectronicsfairse.hktdc.com/

Så kan man stanna i Thailand någon månad på hemresan. [smile]

Om någon UM:are har samma planer... PMa mig. [smile] ... [bigsmile]


   
SvaraCitera

90% till junsele i svergie efter sportlovet! nytt sak för mig är att jag är från storstan och uppe i junsele då är det snö, och ska få testa skidor och hundsläde, nån som har varit där uppe???
I maj månad kanske blir det det frankrike med min franska grupp gäller bara att skaffa pengar[cry][cry][cry][cry]
Och sen till sommarn blir det nog en resa till libanon och syrien[bigsmile][bigsmile][bigsmile] och jag hoppas till paris igen vid hösten[bigsmile][bigsmile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag aker ner till Florida under sommaren, och kanske 2 veckor till Sverige. En weekend till Toronto, Kanada


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Italien på sportlovet sen på sommaren, 3 veckor malta och 2 veckor i Magaluf, alla resor bara är emd bara polare [bigsmile]


   
SvaraCitera

Som det ser ut nu drar morsan med mig till USA i vår.


   
SvaraCitera

3 veckor i Thailand på sommarlovet[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

london och miami i juli typ [love] [love]


   
SvaraCitera
Ssarah

Utomlands är det USA i 3 veckor i sommar. Annars har jag några småtrippar inom Sverige planerade.


   
SvaraCitera

Förhoppningsvis blir det till och låna en släktings lägenhet i Alicante ( i Spanien) i sommar [smile]


   
SvaraCitera

Går allt som det ska så drar jag till Japan i juni, 4 veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästa resemål blir till strand och sol. Var det ligger på kartan vet jag inte än. [cry]


   
SvaraCitera