Aviseringar
Rensa alla

Nästa straff?


JuicyQ
Ämnesstartare

Det är så att jag har min tredje rättegång som väntar.. vet inte riktigt vad det kan bli för straff. Några av mina vänner har redan blivit omplacerade och sändna till paragraf 12 / sluten ungdomsvård etc.

*vill inte gå in på vad jag har för domar och misstankar på mig*

Men jag har börjat oroa mig på sista tiden för jag har åkt fast för fler och värre saker än mina vänner som åkt på sluten ungdomsvård och nu drar det ihop sig till en tredje rättegång och jag börjar fundera på om jag ska sitta på paragraf 12.(eller någon annan sorts omplacering)
Trivs väldigt bra där jag är nu med mina vänner.

Skulle behöva tips av er alla (eventuellt berätta) om ni har suttit på sluten ungdomsvård, hur det brukar vara. Om man ska vara berädd på att bråka när man kommer dit eller hur det fungerar mera exakt om det är någon som vet det här.

Tacksam för alla svar! MVH

galler111.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Fråga dina vänner som åkt på sluten ungdomsvård om dem är ute. [cute]


   
SvaraCitera

Tänkt på det där innan du gjorde dom där sakerna?[rolleyes]


   
SvaraCitera

Mattias94:

Tänkt på det där innan du gjorde dom där sakerna?[rolleyes]

Och du känner ju verkligen till omständigheterna, var han kommer ifrån osv [zzz]


   
SvaraCitera
JuicyQ
Ämnesstartare

Dem har inte kommit ut än och dem som har det har faktist inte givit mig en vidare bra bild av det.

aa jo jag vet men nu är jag ändå här liksom så .. tänkte bara kolla vad det är för ställe som jag eventuellt ska bo på ett tag framöver liksom


   
SvaraCitera

JuicyQ:

*vill inte gå in på vad jag har för domar och misstankar på mig*

Jag vill veta [cute]


   
SvaraCitera

Jag tippar... grov misshandel


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Och du känner ju verkligen till omständigheterna, var han kommer ifrån osv

Man måste ju inte joina the bad guys även om man bor i vivalla


   
SvaraCitera

Mattias94:

Man måste ju inte joina the bad guys även om man bor i vivalla

Blir nog oftast så ändå.. [n]


   
SvaraCitera

Mattias94:

Man måste ju inte joina the bad guys även om man bor i vivalla

Jo det är jävligt lätt hänt, finns massor med egentligen schysst folk som hamnar i sånt, jag tyckte din kommentar var jävligt onödig och irrelevant.


   
SvaraCitera
JuicyQ
Ämnesstartare

Nej jag bor inte i vivalla jag bor i stockholmsstad.

jag har möte med min advokat (Björn Hurtig) om en liten stund faktist, ungefär 2 timmar. Har även haft Jens Lapidus nån gång och sedan minns jag inte vad den första hette för han var riktigt dålig, Anders någonting.. men iallafall..

Någon som har några erfarenheter av Slutna ungdomsanstallter?
kan ju fråga min advokat Björn nu men .. iallafall söker så mycke fakta som möjligt.[badgrin]


   
SvaraCitera
JuicyQ
Ämnesstartare

Nej jag bor inte i vivalla jag bor i stockholmsstad.

jag har möte med min advokat (Björn Hurtig) om en liten stund faktist, ungefär 2 timmar. Har även haft Jens Lapidus nån gång och sedan minns jag inte vad den första hette för han var riktigt dålig, Anders någonting.. men iallafall..

Någon som har några erfarenheter av Slutna ungdomsanstallter?
kan ju fråga min advokat Björn nu men .. iallafall söker så mycke fakta som möjligt.[badgrin]


   
SvaraCitera

Om man inte kan stå emot grupptryck och psykningar så är man klen enligt mig


   
SvaraCitera

tänk efter före

[tired]


   
SvaraCitera

Fan vad alla är dömande [zzz]


   
SvaraCitera