Aviseringar
Rensa alla

Nästan hora.


Ämnesstartare

Jag vet inte vad som händer. Jag vet inte vem jag är. Och jag vet fan i mig inte hur jag kom hit.
Lång bakgrund av psykiska problem. Anorexia och nu en ny utredning för ev personlighetsstörning är på g.

Jag har åkt in och ut på akuten fyra gånger de senaste veckorna. Dom låter mig aldrig stanna. Bara sova en natt.

Jag har problem med spriten. Jag har en sån helvetes abstinens när jag inte har druckit på en vecka. Ibland funkar det att röka hasch istället.

Dom vet om det. Jag har ny kontakt hos socialen. Dom vill inte skicka mig på hem ÄN. Jag bönar och ber. Jag vet hur det kommer sluta.

Jag bestämde träff med honom idag. Niklas 48 år. Han skulle fixa sprit. Hämta upp mig på min hemmaplan och sen åka till något ställe han visste om. Och knulla.
Jag gick till busshållplatsen. Jag bröt ihop. Jag gick tillbaks.
Han fortsätter att ringa mig. Upp mot 10 gånger nu. Han vet var jag bor. Han har mitt nummer.

Jag tror att jag ska spy. Jag har ont i huvudet och är yr. Ångesten dödar mig. Men ingen kan hjälpa mig. Det finns ingen hjälp att få.


   
Citera
Ämnesstartare

Kapa all kontakt med torskar först och främst, även om det känns svårt. Har du ingen familj du kan söka stöd hos? Antabus borde du få också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kapa all kontakt med torskar först och främst, även om det känns svårt. Har du ingen familj du kan söka stöd hos? Antabus borde du få också.

Jag har gjort det. Men sen addar jag nya. Det är som om jag inte vill sluta. Men det vill jag verkligen.
Har en familj som vet. Socialen och BUP. Jag berättar i princip allt.
Men jag har gått hos BUP så länge så dom bryr sig inte längre. Dom har tappat hoppet.
Jag skriker att jag vill bli inlagd. Annars tar jag livet av mig. Men det händer inget. Ingenting alls.


   
SvaraCitera
time
 time

Vitamiintablett:

Han fortsätter att ringa mig. Upp mot 10 gånger nu. Han vet var jag bor. Han har mitt nummer.

Har du sagt åt honom att sluta, eller att det känns fel? För om du har gjort det och han fortsätter hålla på är det ju trakasserier, på riktigt. Bara för att du sa ja en gång, även om det kanske handlade mer om sprit än om lust, så betyder det verkligen inte att du måste ställa upp fler gånger.

Jag hoppas verkligen att du får hjälp snart. BUP är rätt värdelösa ibland, det var i alla fall min uppfattning. Det var inte förrän jag började gå till vuxenpsykiatriska som jag kände att de tog mig på allvar.

Hur funkar akutpsyk? Där kan de ju bedöma ditt tillstånd och lägga in dig om de tycker att det behövs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vitamiintablett:

Jag har gjort det. Men sen addar jag nya. Det är som om jag inte vill sluta. Men det vill jag verkligen.

blockera alla dessa sidor och avregistrera din msn
be att få antabus och kbt, men lär väl ta tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Har du sagt åt honom att sluta, eller att det känns fel? För om du har gjort det och han fortsätter hålla på är det ju trakasserier, på riktigt. Bara för att du sa ja en gång, även om det kanske handlade mer om sprit än om lust, så betyder det verkligen inte att du måste ställa upp fler gånger.

Jag hoppas verkligen att du får hjälp snart. BUP är rätt värdelösa ibland, det var i alla fall min uppfattning. Det var inte förrän jag började gå till vuxenpsykiatriska som jag kände att de tog mig på allvar.

Hur funkar akutpsyk? Där kan de ju bedöma ditt tillstånd och lägga in dig om de tycker att det behövs.

Jag har åkt till akutpsyk och blivit inlagd över natten. Men eftersom man inte kan vara inlagd där länge och då jag inte har "självmordsplaner" så skickar dom mig vidare till öppenvården. Som erbjuder ett samtal i veckan.

Jag har inte svarat. Inte en enda gång. Jag fick honom att åka från en stad till en annan. Han stod på parkeringen. Länge. Jag klarade det inte. Jag vet inte om det är starkt eller svagt.

Men jag är desperat. Så jävla desperat efter dricka att jag började leta information om T-röd. Om det dödar mig spelar egentligen ingen roll. Bara man kan få i sig tillräckligt.


   
SvaraCitera
time
 time

Vitamiintablett:

Om det dödar mig spelar egentligen ingen roll. Bara man kan få i sig tillräckligt.

Finns mycket värre risker än att du dör om du häller i dig metanol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vitamiintablett:

Jag vet inte om det är starkt eller svagt.

Starkt.Fotsätt vara det. Ger du vika en gång nu så kommer det bara bli lättare att lättare.
Håll dig ovanför ytan.


   
SvaraCitera