Aviseringar
Rensa alla

Nätdejtning


Ämnesstartare

Den gode Tobbish säger det hela bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

De flesta är lättare att ha att göra med irl, det är min uppfattning. Vare sig man är weird eller extrem åt något håll så brukar de flesta ha något gemensamt att sitta och prata om med någon.

Då kommer jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Ja, oddsen för det är väl inte de största kanske. Men det var så det gick för mig!

Menar du på facebook eller vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Anura:

Men vart? Vilka sidor?

Jag vet inga.
Jag tycker hela grejen känns för enkelt bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Den gode Tobbish säger det hela bra.

Insåg precis att det är mindre än en månad till min 8-årsdag här. [chocked] Känns bra att jag snappat upp något under tiden! [blush]

Anura:

Då kommer jag.

Gör det!

Anura:

Menar du på facebook eller vad?

Nej... gemensamma vänner här på sidan. Man pratar med några och vips så visar det sig att de har några gemensamma kontakter och sen kan det ena leda till det andra. Det är väl en hyffsad högoddsare, då ska man ha tur.

För störst chans att lyckas bör man väl skaffa sig några man har gemensamma intressen med och sen vet man aldrig var det leder!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AVAII:

yeppyepp

[wink][wink]


   
SvaraCitera

Jag har träffat några riktinga godingar på den är sidan. Inga jättekap men helt OK i sängen med ögonbindel och dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Insåg precis att det är mindre än en månad till min 8-årsdag här. Känns bra att jag snappat upp något under tiden!

ca en månad kvar till vår treårsdag, ojoj [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Insåg precis att det är mindre än en månad till min 8-årsdag här. Känns bra att jag snappat upp något under tiden!

Oj! Sju år snart för mig här, tror jag.
Haha.[wink]

BLODÅDRA:

Jag har träffat några riktinga godingar på den är sidan. Inga jättekap men helt OK i sängen med ögonbindel och dylikt.

Haha, du lever, minsann


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Jag har träffat några riktinga godingar på den är sidan. Inga jättekap men helt OK i sängen med ögonbindel och dylikt.

Haha usch..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

ca en månad kvar till vår treårsdag, ojoj [wink]

Ja! Fan vad vi kan!

passaro:

Oj! Sju år snart för mig här, tror jag.
Haha.[wink]

Ja, du är inte långt efter, probie!

passaro:

Haha, du lever, minsann

That's what she said! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Ja, du är inte långt efter, probie!

Duh, låt mig inte dra mitt jokerkort (inte för att jag vill det[blush])

Tobbish:

That's what she said!

lol


   
SvaraCitera
höna

haha åå, skulle aldrig kunna nätdejta, så långt tänker jag inte sjunka, ännu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kväll för rätt längesedan kom jag på att typ alla i min ålder är gifta och har barn. (fast så är det ju inte men det kändes så då) så jag tänkte ånej jag vill inte dö ensam.
Så jag skapade en profil på någon sida och skrev precis så. Ingen bild eller ngt, bara att jag inte ville dö ensam och att alla andra hade barn. Eller ngt sådant knasigt som man absolut inte ska skriva på sådana.
Sen dagen efter så hade jag ryckt upp mig och ba vafaan jag vill ju inte ha barn nu, och jag hinner väl leva ett tag till innan jag ska dö. Min mailkorg bombarderades med svar. Jag var ju nämligen så dum att jag skrivit min riktiga mail där och alla mail man får till sin profil vidarebefordrades till den. Jag avregistrerade nog den funktionen. Loggade aldrig in där efter att jag skapade den iaf. Hette ngt finskt namn tror jag.


   
SvaraCitera