Aviseringar
Rensa alla

Nätporren på väg att konkurrera ut kvinnan


Ämnesstartare

KingGurka:

Så vad har vi lärt oss av det här?

Att kapitalet och patriarkatet står bakom trenden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Att kapitalet och patriarkatet står bakom trenden.

Jag tror att enskilda företags vinstmaximering har en del i det hela, och framförallt tror jag absolut att individualiseringen av hela samhället är avgörande.

Är nog inte någon medveten agenda av något, men ännu en dålig bieffekt av nyliberalismens egocentriska världsbild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Är nog inte någon medveten agenda av något, men ännu en dålig bieffekt av nyliberalismens egocentriska världsbild.

Men om den nyliberala synen är jag tvehågsen ska sägas. Tycker mer att dom patriarkala maktstrukturerna är mer tydliga i det här fallet. Många män känner sig väl trötta på kvinnors fittmakt och väljer att söker alternativ för den moderna svenska kvinnan. Porr är en sån sak, importen av thailändska och polska fruar en annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur fan kan man tycka att en tömning är bättre än sex [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

En student: ”Jag är så van vid porr, jag tycker att det är svårt att ­tända på en riktig kvinna. Jag får inte samma kick.”

oke j [crazy]

oskar_det:

Kvinnor får fan ta och skärpa till sig och bli lite mer sexiga och sluta med all feministskit. [rolleyes]

ja förlåt.. ska skärpa mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

they wish


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Jag är nästan sådär! [bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste “Matporren på väg att konkurrera ut kvinnan“


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

matporr........mmmmmm.........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah mannens frigörelse är här! Nej men allvarligt talat fyfan vilka jävla sorgliga tards egentligen. Ska nu inleda en vit månad för att manifestera min avsky.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För övrigt: Länge leve Darwin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Många män känner sig väl trötta på kvinnors fittmakt och väljer att söker alternativ för den moderna svenska kvinnan. Porr är en sån sak, importen av thailändska och polska fruar en annan.

Ja, kan iofs tänka mig att det finns en minoritet av män som inte gillar att inte kunna hålla sig med slavar längre, men tror själva idén om att hellre kolla på porr än ha sex beror på de smått psykopatiska och antisociala drag som uppmuntras av nyliberalismen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ah mannens frigörelse är här! Nej men allvarligt talat fyfan vilka jävla sorgliga tards egentligen. Ska nu inleda en vit månad för att manifestera min avsky.

Schysst [mad]


   
SvaraCitera
KSENIA

KANSKE MAN ÄNTLIGEN SLIPPER KNULLA!!!!!!!!! YEEEAAAHHHHHHH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte vårt fel att vi inte alla kan vara små oskyldiga gravida asiater som blir påsatta av tentaklar och dylikt.


   
SvaraCitera