Aviseringar
Rensa alla

Nagellack


Ämnesstartare

Tar upp detta ämne igen. Vad tycker ni om killar med nagellack på fingrar o tår?Min killkusin är bisexuell och har "kommit ut" typ hela livet. När det är sommar går han barfota med lackerade naglar i flipflops. Många tycker han är cool som vågar. Tycker ni att heterokillar kan ha det? En del hårdrockare har ju 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
YungG

Inget fel med det! Jag har felertal polare som kör nagellack. Tycker man att det är snyggt och vill köra på det, kör på! Man ska inte bry så sjukt mycket om vad andra säger och tycker.


   
SvaraCitera

visst är det okej  med nagellack för killar också men inte vilken färg som helst då , ska nog vara en mörkare färg då som svart eller mörklila


   
SvaraCitera

Jag är bi tjej. Svart , mörkblått och mörk violett. Men jul om en kille kom i chockrosa 🙂


   
SvaraCitera

"Bi-sex" verkar sitta i vår släkts gener 🙂


   
SvaraCitera
dwadw

Är kille (hetero) och har själv nagellack på mina fingrar. Dock bara mörka färger, mestadels svart eller mörkblått.


   
SvaraCitera

Hade haft nagellack om det inte vore för att jag bet på naglarna, ser inte bra ut


   
SvaraCitera

Brukar måla min pojkväns naglar ibland, men då är det svart. Har fått prova ett neongult nagellack på honom, dock bara på två fingrar haha.


   
SvaraCitera
Haien

Vill inte ha det själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Screenshot_2021-03-21-21-21-26.png


   
SvaraCitera