Aviseringar
Rensa alla

nagellack..


Ämnesstartare

vill ha uppmärksamhet för jag gjorde mina naglar snygga och säga att det är bra med nagellack för då får man både snygga naglar, något att göra så man slipper tänka en stund och det är skönt att andas in nagellack borttagnings medel när man tar bort det ^^ särskriver bara för någon kanske tycker det är störande.

här är bilder
Image
Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fastnar inte de där när du hjälper till med barnet? du bor väl med en bebis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de sitter rätt hårt fast o jag får inte hjälpa till med henne lr vara nära henne ^^ haha ^^ för hennes pappa hatar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror han att du ska skada henne lr
låter ju helt vrickat. säg till att det är din släkting och du vill ha kontakt med henne...........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tror han att du ska skada henne lr
låter ju helt vrickat. säg till att det är din släkting och du vill ha kontakt med henne...........

han tror att det är farligt för henne att äta tillexempel en apelsinbit lr en broccoli. och jag har gett henne sånt ngra gånger när jag ätit o hon ville ha det. så nu får hon inte vara med mig.

lr egentligen tror han nog inte det, är bara att han hatar mig. han gör jämt elaka saker mot mig och säger taskiga kommentarer tillexempel att jag förstör för alla andra, att jag är dum i huvudet, skriker åt mig att jag måste flytta, en gång höll han fast mig i armarna och knuffade mig. men jag har inte bara gjort snälla saker mot honom hlr så allt är inte hans fel ^^ bara störande att behöva bråka jämt. jag brukar gå ner till köket om han är på ovanvåningen och försöka att inte vara på samma ställe men han går efter och ska vara på samma plats och prata extra högt irriterande när han går förbi mitt rum. och han skrattar asfult låter som en blandning mellan en häst som gnäggar och en åsna.

han och mamma har sagt massa saker om mig som bara dom får veta och dom har det till att plåga mig och få mig att må riktigt dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

och det är skönt att andas in nagellack borttagnings medel när man tar bort det

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

han och mamma har sagt massa saker om mig som bara dom får veta och dom har det till att plåga mig och få mig att må riktigt dåligt.

[sad]
kan du inte flytta då?

ennie:

mpel en apelsinbit lr en broccoli. och jag har gett henne sånt ngra gånger när jag ätit o hon ville ha det. så nu får hon inte vara med mig.

hur gammal är hon? att äta små skurna bitar av mat är inte farligt för barnet om hen har tänder och inte är allergisk mot maten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[sad]
kan du inte flytta då?

nej för mamma har "lånat" mina pengar o kmr nog aldrig lämna tillbaka dom. jag gav henne 100000 kr förut för hon lurade i mig att jag skulle få tillbaka det snabbt. när jag o min bror var lite yngre tog hon o pappa våra pengar som vi fått av mormor och morfar till att åka på semester, och hon kmr göra så igen. hon har jättemkt skulder på banken. när min pappa dog skulle hon hjälpa oss att sälja hans hus men det har gått 1,5 år utan att hon gjort det och det är bara för att hon vill ha mig som en fånge här. annars hade jag haft pengar och kunnat flytta. hon har alltid hållt på med att få mig känna mig jättedålig.

isola:

hur gammal är hon? att äta små skurna bitar av mat är inte farligt för barnet om hen har tänder och inte är allergisk mot maten

1 år och några månader..... okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

[confused]

testa inte det kan va farligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

testa inte det kan va farligt

haha lilla mupp! bliru snurrig av det eller vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

haha lilla mupp! bliru snurrig av det eller vad?

nä... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nä...

då fattar jag inte grejen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

då fattar jag inte grejen

blev lite mer avslappnad bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

1 år och några månader..... okej

då kan hon ju äta mat! alla ettåringar jag haft på dagis har ätit samma mat som de andra barnen, dock skuren och övervakat såklart. men deras tänder är ju till för att äta med.

ennie:

att åka på semester, och hon kmr göra så igen. hon har jättemkt skulder på banken. när min pappa dog skulle hon hjälpa oss att sälja hans hus men det har gått 1,5 år utan att hon gjort det och det är bara för att hon vill ha mig som en fånge här. annars hade jag haft pengar och kunnat flytta. hon har

Kan inte du och din bror be någon annan hjälpa till, eller ta kontakt med mäklare eller fixa det själva? Hon har väl ingen fullmakt över er? Har ni skrivit papper över alla lån hon tagit av dig? är ju svårt att bevisa annars [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

då kan hon ju äta mat! alla ettåringar jag haft på dagis har ätit samma mat som de andra barnen, dock skuren och övervakat såklart. men deras tänder är ju till för att äta med.

mm men vissa personer fattar inte det

isola:

Kan inte du och din bror be någon annan hjälpa till, eller ta kontakt med mäklare eller fixa det själva? Hon har väl ingen fullmakt över er? Har ni skrivit papper över alla lån hon tagit av dig? är ju svårt att bevisa annars [sad]

vet inte hur man gör det. nä.


   
SvaraCitera