Aviseringar
Rensa alla

NÅGON??????


Ämnesstartare

Finns det någon här som går till en psykolog/liknande?


   
Citera
Ämnesstartare

varför undrar du?

grym avatar förresten [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nee, ta tag i dina problem istället för att klaga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gått förr. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

varför undrar du? grym avatar förresten

Därför att jag funderar själv på att gå till en psykolog men är ändå kluven, känns inte som att saker och ting blir bättre för att jag pratar med någon random person!
tack!!!![cool][cool]

Knegaren:

nee, ta tag i dina problem istället för att klaga

Har inte ens nämnt att jag har problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har gått förr.

Hjälpte det? Och var det inte konstigt att öppna sig för nån annan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solklart:

Har inte ens nämnt att jag har problem

Touché[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gått hos sju olika psykologer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gått hos ett flertal utan egentlig framgång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solklart:

Därför att jag funderar själv på att gå till en psykolog men är ändå kluven, känns inte som att saker och ting blir bättre för att jag pratar med någon random person!
tack!!!!

okej [smile] har själv bara gått en gång för blev tvingad. finns det nån annan du kan prata med istället då? vissa har ju lättare att prata med okända än sina nära och kära.

varsågod [bigsmile] sengångare är grymma [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solklart:

Hjälpte det? Och var det inte konstigt att öppna sig för nån annan?

Nej, det hjälpte inte, och jo, det var det 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

okej har själv bara gått en gång för blev tvingad. finns det nån annan du kan prata med istället då? vissa har ju lättare att prata med okända än sina nära och kära. varsågod sengångare är grymma

Jag skulle aldrig prata med min familj, eftersom de är typ 90% anledningen till varför jag behöver reda ut mitt liiiivvv [crazy]
Men går jag till en psykolog så känns det som att den personen inte kan lösa mina problem, utan ba snacka bullshit, så det är svååårt det här!

visst är de!!!! [cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solklart:

Jag skulle aldrig prata med min familj, eftersom de är typ 90% anledningen till varför jag behöver reda ut mitt liiiivvv
Men går jag till en psykolog så känns det som att den personen inte kan lösa mina problem, utan ba snacka bullshit, så det är svååårt det här!

visst är de!!!!

haha I know the feeling. inga vänner då att snacka med? haha beror nog lite på om du har tur eller inte, finns ju bra psykologer. du kan ju alltid prova bara för att se hur det går [smile] annars kan man ju ringa och mejla om du inte vill träffas [smile] fast om du verkligen behöver reda ut problem så tycker jag du ska ge det ett försök [smile]

haha ja som fan. brukar titta roliga videos på dem på youtube [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psykologer är iofs till för dem som är osäkra på sig själva och allmänt ensliga. S3ON är stark som järn och bombsäker på sin väg att gå! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gått hos en men gjorde det bara några gånger. Det är inte min grej.


   
SvaraCitera