Aviseringar
Rensa alla

Någon annan här som kollar på Black Pigeon Speaks?


anonym321123:

Jag tycker att det är rimligt gör personer av alla kön att bli oroliga för det han säger...

ja något är inte rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:
Ett mycket ickexenofobiskt citat från BPS:

Kvinnor röstar i större grad för mångkultur. Det är ingen hemlighet. 


   
SvaraCitera

presidente:

Kvinnor röstar i större grad för mångkultur. Det är ingen hemlighet. 

Tycker du att det där citatet är oproblematiskt?

Svara gärna också min andra post där jag citerar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123: Tycker du att det där citatet är oproblematiskt?

ja

anonym321123:
Han tar upp en del saker som har att göra med det BPS säger, t.ex. vid 7:16, 7:55, 9:00, 11:00 och 12:00. Anser du att han tar fram argument i dessa ögonblick som jag har nämnt?

de är inga bra argument bara halmgubbar.
"vill man ha ett homogent samhälle så är man som nazisterna"


   
SvaraCitera

presidente: ja

Så vadå, tycker du att kvinnor borde straffas för att vissa av dem röstar vänster och "bjuder in arméer" av "aggressiva och fientliga män"?

presidente: de är inga bra argument bara halmgubbar.
"vill man ha ett homogent samhälle så är man som nazisterna"

Frågan är ju hur man ska skapa ett i princip fullkomligt homogent samhälle i USA/Storbritannien/Sverige utan att begå någon typ av etnisk rensning.

Hur tänker du att man ska skapa ett etniskt homogent samhälle utan att tvångsdeportera, mörda eller hota människor att flytta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123: fullkomligt homogent samhälle

fast BPS har inte nämnt om han tror det är utförbart eller inte att få västerländska länder homogena igen. Bara att det varit bättre om de hade fortsatt vara det

anonym321123: Så vadå, tycker du att kvinnor borde straffas för att vissa av dem röstar vänster och "bjuder in arméer" av "aggressiva och fientliga män"?

vet faktiskt inte. Tror inte det. 
Tycker dock att politikerna som bjudit in packet borde straffas


   
SvaraCitera

Inget jag är intresserad av normalt sätt, hoppar nog helst över det. Känns som ett väldigt jobbigt ämne som jag vill undvika men du pratar om det jämt och är väldigt passionerad kring det. Jag vet inte riktigt vad det handlar om. Gillar inte riktigt att du är så inne i det o hoppades kanske du skulle släppa det lite?


   
SvaraCitera

presidente: fast BPS har inte nämnt om han tror det är utförbart eller inte att få västerländska länder homogena igen. Bara att det varit bättre om de hade fortsatt vara det

Varför nämner han det om han inte tror att man kan göra något åt det?

presidente: vet faktiskt inte. Tror inte det.

Då är du inte lika misogyn som BPS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:

Varför nämner han det om han inte tror att man kan göra något åt det?

han konstaterar bara att homogena samhällen fungerar bättre. om han tror man kan göra något åt det nu i efterhand eller om det är försent är ickerelevant.


   
SvaraCitera

presidente: han konstaterar bara att homogena samhällen fungerar bättre. om han tror man kan göra något åt det nu i efterhand eller om det är försent är ickerelevant.

Varför är det inte relevant?

Vad är syftet med att göra en 30 minuter lång video om hur mycket bättre det vore för oss om vi kunde flyga med armarna om man tror att det är omöjligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123: Vad är syftet med att göra en 30 minuter lång video om hur mycket bättre det vore för oss om vi kunde flyga med armarna om man tror att det är omöjligt

för vi har aldrig kunnat göra det så man kan inte skylla det på t.ex kulturellt förfall eller politiskt svek. 


   
SvaraCitera

presidente:

för vi har aldrig kunnat göra det så man kan inte skylla det på t.ex kulturellt förfall eller politiskt svek. 

Så varför lägger BPS ens upp videos om han inte tror att det går att göra något åt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:

Så varför lägger BPS ens upp videos om han inte tror att det går att göra något åt det?

jag har inte sagt att han inte tror det. bara att det är ickerelevant


   
SvaraCitera

presidente:

jag har inte sagt att han inte tror det.

Vet du om BPS nånsin föreslår något sätt att skapa ett mer homogent amerikanskt eller västeuropeiskt samhälle?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123: Vet du om BPS nånsin föreslår något sätt att skapa ett mer homogent amerikanskt eller västeuropeiskt samhälle?

kommer inte ihåg. men jag orkar inte kolla igenom alla hans klipp igen för att ta reda på det


   
SvaraCitera