Aviseringar
Rensa alla

Någon annan som kör No Poo?


OF 5:

et där är ju bara äckligt jävla tragisk snubbe [sad]

snubbar!!!

OF 5:

ändock inte vad jag syftar på.

bra, stay on soap.


   
SvaraCitera

isola:

snubbar!!!

my bad [blush]


   
SvaraCitera

ja jag använder helst inte produkter med dåliga saker i....meeeeeen ibland fuskar jag t.ex brun utan sol är svår att hitta naturlig. bodystore.com är bästa sidan för att hitta produkter iaf.


   
SvaraCitera

Angelize:

bodystore.com

Älskar deras studentrabatt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Delvis.
Har kört med balsammetoden i snart två år och började med OCM för ~4 månader sen.
Utöver så har jag successivt bytt ut dåliga produkter mot bättre, använder inte "vanlig" hudkräm längre utan a-creme och jag använder en del aloe vera och så

Hur har OCM fungerat för dig? Jag har ganska fet hy med lite finnar som jag försöker bli av med. Inbillar mig faktiskt att OCM funkar som djuprengörare. Det känns som att det blir rent på ett helt annat sätt än när man bara tar poo-tvål och vatten.

Förresten... När man i slutet ska ånga bort oljorna ur porerna, brukar du få bort allting då? Jag har faan aldrig lyckats och det slutar med att jag ångar kanske 6 omgångar sen ger jag upp och drar handduken över ansiktet istället... Har jag för dåligt tålamod eller är det tänkt att oljan ska sitta kvar? (Ricin är ju inte så mysigt...)


   
SvaraCitera

Kör BM.


   
SvaraCitera

varför kallar ni det för "no poo"? :s låter ju som att det har med bajs att göra...


   
SvaraCitera

djurrättaren:

Hur har OCM fungerat för dig?

Bra, tidigare fick jag "inåtgående" finnar lite då och då; det är helt borta nu. Och hyn känns bättre och "tåligare" och torkar inte ut på samma sätt länge [cute]

djurrättaren:

Har jag för dåligt tålamod eller är det tänkt att oljan ska sitta kvar?

Jag brukar torka av lite av oljan med handduken när jag tar bort den och sen upprepar jag det tills oljan är borta. Skrubbar inte med handduken alltså utan drar den bara lätt över ansiktet [cute]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

varför kallar ni det för "no poo"? :s låter ju som att det har med bajs att göra...

Pga det är massa bajs i vanliga produkter [wink] Ej bokstavligt dock.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Pga det är massa bajs i vanliga produkter [wink] Ej bokstavligt dock.

gillar bajs[blush]


   
SvaraCitera

Funderade på't, sen ba, jobbigt. [sad]


   
SvaraCitera

hahahaha det häär är så tramsigt...


   
SvaraCitera

qazedctgb:

hahahaha det häär är så tramsigt...

På vilket sätt är det tramsigare än annat skönhetstrams? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

varför kallar ni det för "no poo"? :s låter ju som att det har med bajs att göra...

Det är lite som en ordlek. I No Poo använder inget schamPOO och samtidigt kallar man alla dåliga produkter som innehåller dåliga ingredienser för Poo. Så ja, Ingen Skit skulle man kunna översätta.. X)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Bra, tidigare fick jag "inåtgående" finnar lite då och då; det är helt borta nu. Och hyn känns bättre och "tåligare" och torkar inte ut på samma sätt länge

Vad härligt! Jag har också märkt vissa förändringar på senaste tiden. Min hy är mycket starkare, eller hur man ska säga... Den känns iaf otroligt mycket bättre 😛

Nintendo:

Jag brukar torka av lite av oljan med handduken när jag tar bort den och sen upprepar jag det tills oljan är borta. Skrubbar inte med handduken alltså utan drar den bara lätt över ansiktet

Ojdå X) Jag brukar dra den hårt över ansiktet flera gånger.. Hatar känslan av när det sitter kvar ricin :S


   
SvaraCitera